Veniturile din reclame online, mai mari cu 19% in H1 2016
Un raport marca Interactive Advertising Bureau („Internet Advertising Revenue Report”), realizat de PricewaterhouseCoopers, a descoperit ca, in prima jumatate a anului 2016, veniturile din reclame digitale au crescut cu 19% fata de aceeasi perioada din 2015, atingand 32,7 miliarde $, citim pe techcrunch.com.
Suma este una record, David Doty (vice-presedinte executiv si CMO IAB) explicand ca cifrele sunt „uluitoare” si ca cea mai mare crestere individuala a fost in departamentul dispozitivelor mobile: aici, in perioada ianuarie – iunie 2016, veniturile din reclame au crescut cu 89%, atingand 15,5 miliarde $ (adica 47% din totalul sumei de bani cheltuite pe publicitate in mediul digital si mai mult decat in cazul desktop-ului): „Mobile-ul e la putere”, spus Doty. In total, in reclamele din social meda s-a investit cu 57% mai mult decat anul trecut pe vremea aceasta: 7 miliarde de dolari.
Reclamele video mobile au crescut, de exemplu, cu 178% (atingand 1,6 miliarde $), iar numarul reclamelor de cautare mobile a crescut cu 105% (pana la 7,4 miliarde $). In ceea ce priveste desktop-ul, reclamele in domeniul cautarii desktop au scazut cu 12% (pana la 8,9 miliarde $).
Leave a reply