Vanzarile de reclame pe Amazon, Facebook, Pinterest
Amazon si-a facut publice rezultatele pe trimestrul doi al anului, iar veniturile incasate din reclame online au fost de 2,2 miliarde $, scrie adage.com. Cifra e mai mare cu 132% YoY. In total, retailerul cu sediul la Seattle a avut vanzari de 52,9 miliarde $ in al doilea trimestru din 2018 (cu 39% mai mult fata de aceeasi perioada din 2017) si profituri de 2,5 miliarde $ (fata de 200 milioane $ anul trecut).
Rezultatele indica faptul ca Amazon va avea incasari de 4 – 5 miliarde $ din reclame digitale, la final de 2018, depasind estimarile expertilor. „Aceasta e acum o afacere de miliarde pentru noi”, a transmis Brian Olsavsky (CFO Amazon), explicand ca gigantul online isis dorste sa construiasca pentru advertiseri sisteme prin care sa isi dea seama mai clar ca reclamele functioneaza.
In paralel, Facebook a facut publice rezultatele proprii pe trimestrul doi al anului, cu venituri din reclame 13 miliarde $.
Cat despre Pinterest, compania a ajuns la aproape 1 miliard $ din vanzari de reclame, scrie cnbc.com (citand surse apropiate companei), planuind sa se listeze la bursa la mijlocul lui 2019. Pinterest este evaluata la 13 – 15 miliarde $, are 200 de milioane de utilizatori active lunar si a vandut reclame de 500 milioane $ anul trecut. In ultimele 12 luni, compania a gasit amestecul potrivit de search visual, social si reclame, spun expertii, brand-urile putandu-si acum face reclame prin pin-uri contra cost.
Leave a reply