Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Vanzarile de reclame pe Amazon, Facebook, Pinterest

Amazon si-a facut publice rezultatele pe trimestrul doi al anului, iar veniturile incasate din reclame online au fost de 2,2 miliarde $, scrie adage.com. Cifra e mai mare cu 132% YoY. In total, retailerul cu sediul la Seattle a avut vanzari de 52,9 miliarde $ in al doilea trimestru din 2018 (cu 39% mai mult fata de aceeasi perioada din 2017) si profituri de 2,5 miliarde $ (fata de 200 milioane $ anul trecut).

Rezultatele indica faptul ca Amazon va avea incasari de 4 – 5 miliarde $ din reclame digitale, la final de 2018, depasind estimarile expertilor. „Aceasta e acum o afacere de miliarde pentru noi”, a transmis Brian Olsavsky (CFO Amazon), explicand ca gigantul online isis dorste sa construiasca pentru advertiseri sisteme prin care sa isi dea seama mai clar ca reclamele functioneaza.

In paralel, Facebook a facut publice rezultatele proprii pe trimestrul doi al anului, cu venituri din reclame 13 miliarde $.

Cat despre Pinterest, compania a ajuns la aproape 1 miliard $ din vanzari de reclame, scrie cnbc.com (citand surse apropiate companei), planuind sa se listeze la bursa la mijlocul lui 2019. Pinterest este evaluata la 13 – 15 miliarde $, are 200 de milioane de utilizatori active lunar si a vandut reclame de 500 milioane $ anul trecut. In ultimele 12 luni, compania a gasit amestecul potrivit de search visual, social si reclame, spun expertii, brand-urile putandu-si acum face reclame prin pin-uri contra cost.

Raspunde la aceasta intrebare