Twitter testeaza caracteristici e-commerce noi in tweet-uri
Twitter a confirmat ca testeaza o noua modalitate de a afisa tweet-uri, care include link-uri catre pagini de produse e-commerce, citim pe techcrunch.com. Noul format include un button de „Shop”/„Cumpara” si va integra detalii despre produsul in sine in textul tweet-ului: nume, pret, adresa magazinului online care il vinde. Noutatea a fost observata de consultantul social media Matt Navarra, din Qatar, pe un telefon Android, acesta facand capturi de ecran cu noutatea marca Twitter (vezi foto). Compania a transmis ulterior sursei mentionate mai sus ca tweet-ul respectiv este un exemplu de tweet organic axat pe e-commerce.
Ideea acestui nou format va juca un rol in eforturile Twitter de a deveni o platforma pentru creatorii de continut, concomitent cu anuntul recent ca planuieste lansarea unui abonament „Super Follow”. Acesta va permite utilizatorilor aplicatiei social media sa se aboneze contra cost la creatorii lor de continut preferati si sa beneficieze de continut exclusiv, discounturi, un badge de suporter si chat-uri organiate in Spaces (concurentul Clubhouse). Un format de tweet mai „shoppable” ar ajuta acesti creatori sa-si trimita urmaritorii direct spre produsele promovate.
„Incepem sa exploram modalitati mai bune de a sprijini comertul pe Twitter. Stim ca oamenii vin pe Twitter pentru a interactiona cu brandurile si a discuta despre produsele lor preferate. De fapt, probabil ati observat ca unele afaceri au dezvoltat deja modalitati creative de a permite vanzari pe platforma noastra. Aceasta cerere ne face increzatori in puterea combinarii conversatiilor in timp real cu un public implicat si intentionat”, a explicat recent, in cadrul Zilei Investitorilor, Bruce Falck (Twitter Revenue Lead).
Leave a reply