Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Top 5 probleme legate de livrarea comenzilor online (studiu)

Care sunt principalele zone asupra carora retailerii trebuie sa lucreze, pentru a avea clienti fericiti? Un studiu efectuat de radial.com, in cadrul caruia au fost analizate raspunsurile a 3.000 de consumatori din SUA, Marea Britanie si Canada, a descoperit raspunsul:

  1. Viteza de livrare a comenzilor online. O treime dintre respondenti spun ca au cel putin ocazional probleme legate de livrare (35% americani; aproape 41% britanici; 43% canadieni), iar clientii tineri (18 – 34 de ani) sunt mai critici cand vine vorba despre asta: doar 59% dintre tinerii americani spun ca au primit la timp si in conditii perfecte ce au comandat pe Internet, procentele britanic si canadian fiind de 55%, respectiv 50%. 33% dintre americanii de 18 – 24 de ani sunt frustrati de cat de mult dureaza livrarea.
  2. Costul de livrare a comenzilor online. 20% dintre americanii de 18 – 24 de ani sunt frustrati de cat de mult costa livrarea. Respondentii de toate varstele spun ca prefera livrarea acasa (75% SUA, 58% Marea Britanie, 62% Canada)
  3. Preferinta pentru ambalarea in colete care nu dauneaza mediului inconjurator este clara pentru majoritatea consumatorilor: in medie, aproape 37% dintre respondenti spun sunt predispusi sa cumpere de la retaileri care le folosesc. Alte 22 de procente au spus ca prefera retailerii eco-friendly daca asta nu influenteaza in niciun fel livrarea.
  4. Livrarea automata nu e o prioritate. Peste 65% dintre respondenti au spus ca prefera sa comande manual online, nefiind interesati de livrarea automata, pe baza de abonament. Doar tinerii de 18 – 24 de ani din SUA spun, in proportie de 35%, ca ar lua in considerarea livrarea de acest tip (pentru produse non-alimentare si pentru casa), daca ar fi bazata pe senzori ioT/alte tehnologii de tracking.
  5. Ridicarea din magazin. Aproape jumatate dintre respondenti spun ca aleg sa ridice unele cumparaturi din magazin: 54% (Marea Britanie), aproape 41% (Canada) si aproape 38% (SUA). Motivele pentru care fac asta? Evitarea taxelor de livrare (SUA, 37%), accesibilitate/timp de livrare (SUA, 30%; Canada 35%; Marea Britanie 45%).

Raspunde la aceasta intrebare