Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Temu isi schimba strategia, pentru a scurta livrarea comenzilor online

In ultimul an, Temu s-a impus pe piata e-commerce cu preturile extrem de mici, varietatea mare de produse si reclamele care te indeamna „sa faci cumparaturi ca un miliardar” („shop like a billionaire”). Dar un obstacol semnificativ in calatoria de cumparare a clientilor companiei chineze ramane livrarea, citim pe retailbrew.com.

Pe langa calitatea inferioara a produselor, un mare minus este durata mare a livrarii comenzilor digitale facute in aplicatia Temu. De aceea, compania isi modifica strategia si invita depozitele din SUA sa se inscrie pe platforma. Astfel, sellerii din State s-ar ocupa singuri de fulfillment si logistica, accelerand livrarea. Modelul anterior de afaceri al Temu se axa pe livrarea tuturor produselor direct din China, in cadrul unei structuri de tip „managed marketplace”. Inventarul era astfel centralizat, preturile erau mici, iar livrarea dura mult.

Noile produse, livrate direct din depozitele americane, vor fi evidentiate in aplicatie, prin intermediul unei etichete specifice – „livrare mai rapida” (care se va aplica si vanzatorilor respectivi). Acest sistem ar permite si diversificarea ofertei de produse de pe Temu, cu includerea unora mai mari si fragile, ceea ce va contribui la dezvoltarea si mai mare a operatiunilor e-commerce ale companiei asiatice.

In perioada ianuarie 2023 – ianuarie 2024, Temu a avut vanzari mai mari cu 840%, iar in perioada sarbatorile de sfarsit de an cresterea a fost de 1.100% YoY (conform datelor Earnest Analytics)! In ciuda livrarii lente, clientii Temu sunt loiali: aceeasi sursa noteaza ca aproape 30% dintre clientii platformei online au facut o a doua tranzactie pe Temu in termen de 16 luni de la prima achizitie, o rata de aproape doua ori mai mare decat in cazul Walmart si Target si de doua ori mai mica decat in cazul Amazon.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply