Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Top 5 campanii de marketing experiential de Craciun din 2015

casuta dulce

Dincolo de spot-urile TV emotionante care au umplut micile ecrane si retelele de socializare, luna decembrie s-a laudat – in Marea Britanie – cu destule campanii de marketing experiential (care incearca sa creeze o legatura stransa intre brand si consumator, prin oferirea unor experiente memorabile celui din urma), pe care econsultancy.com le-a pus laolalta, intr-un clasament din care merita mentionate:

  • bradul berii de la Carlsberg – „Cum ar fi daca brand-ul Carlsberg ar decora un brad de Craciun?” a fost ideea din spatele #IfCarlsbergDid: compania a construit un brad decorat, de 8 m, in cartierul londonez South Bank, invitand trecatorii sa guste bere gratis, turnata in pahare pe loc
  • sania virtuala – 43% dintre britanici cred ca Laponia ar fi destinatia perfecta pentru o vacanta de Craciun; asa ca lantul de restaurante TGI Fridays le-a oferit sansa de a ajunge acolo virtual, prin intermediul unei plimbari cu sania trasa de caini, folosind o casca de realiate virtuala
  • casuta de turta dulce – banca PNC a creat o sucursala din turta dulce, care imita o casuta dulce in marime naturala, in care clientii puteau sa-si deschida un cont sau sa foloseasca bancomatul; gaselnita a cantarit peste 2.200 kg si a fost realizata in 4 zile, dupa 6 luni de planificare
  • camionul Coca Cola – turneul camioanelor Coca Cola prin Marea Britanie a inceput in Inverness si a calatorit prin toata tara insulara, dandu-le fanilor sansa de a se fotografia alaturi de celebrul camion rosu
  • calendarul auto de la Cadbury – compania specializata in ciocolata a creat un calendar altfel, folosind 24 de camioane proprii, aranjate astfel incat sa formeze, de sus, o imagine unitara; masinile au fost trimise in 24 de orase din Marea Britanie, in fiecare zi cate o masina dezvaluind o noua surpriza; totul ar fi costat 10 milioane de lire sterline

Leave a reply