Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Top 5 campanii de marketing experiential de Craciun din 2015

casuta dulce

Dincolo de spot-urile TV emotionante care au umplut micile ecrane si retelele de socializare, luna decembrie s-a laudat – in Marea Britanie – cu destule campanii de marketing experiential (care incearca sa creeze o legatura stransa intre brand si consumator, prin oferirea unor experiente memorabile celui din urma), pe care econsultancy.com le-a pus laolalta, intr-un clasament din care merita mentionate:

  • bradul berii de la Carlsberg – „Cum ar fi daca brand-ul Carlsberg ar decora un brad de Craciun?” a fost ideea din spatele #IfCarlsbergDid: compania a construit un brad decorat, de 8 m, in cartierul londonez South Bank, invitand trecatorii sa guste bere gratis, turnata in pahare pe loc
  • sania virtuala – 43% dintre britanici cred ca Laponia ar fi destinatia perfecta pentru o vacanta de Craciun; asa ca lantul de restaurante TGI Fridays le-a oferit sansa de a ajunge acolo virtual, prin intermediul unei plimbari cu sania trasa de caini, folosind o casca de realiate virtuala
  • casuta de turta dulce – banca PNC a creat o sucursala din turta dulce, care imita o casuta dulce in marime naturala, in care clientii puteau sa-si deschida un cont sau sa foloseasca bancomatul; gaselnita a cantarit peste 2.200 kg si a fost realizata in 4 zile, dupa 6 luni de planificare
  • camionul Coca Cola – turneul camioanelor Coca Cola prin Marea Britanie a inceput in Inverness si a calatorit prin toata tara insulara, dandu-le fanilor sansa de a se fotografia alaturi de celebrul camion rosu
  • calendarul auto de la Cadbury – compania specializata in ciocolata a creat un calendar altfel, folosind 24 de camioane proprii, aranjate astfel incat sa formeze, de sus, o imagine unitara; masinile au fost trimise in 24 de orase din Marea Britanie, in fiecare zi cate o masina dezvaluind o noua surpriza; totul ar fi costat 10 milioane de lire sterline

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply