Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Top 5 campanii de marketing experiential de Craciun din 2015

casuta dulce

Dincolo de spot-urile TV emotionante care au umplut micile ecrane si retelele de socializare, luna decembrie s-a laudat – in Marea Britanie – cu destule campanii de marketing experiential (care incearca sa creeze o legatura stransa intre brand si consumator, prin oferirea unor experiente memorabile celui din urma), pe care econsultancy.com le-a pus laolalta, intr-un clasament din care merita mentionate:

  • bradul berii de la Carlsberg – „Cum ar fi daca brand-ul Carlsberg ar decora un brad de Craciun?” a fost ideea din spatele #IfCarlsbergDid: compania a construit un brad decorat, de 8 m, in cartierul londonez South Bank, invitand trecatorii sa guste bere gratis, turnata in pahare pe loc
  • sania virtuala – 43% dintre britanici cred ca Laponia ar fi destinatia perfecta pentru o vacanta de Craciun; asa ca lantul de restaurante TGI Fridays le-a oferit sansa de a ajunge acolo virtual, prin intermediul unei plimbari cu sania trasa de caini, folosind o casca de realiate virtuala
  • casuta de turta dulce – banca PNC a creat o sucursala din turta dulce, care imita o casuta dulce in marime naturala, in care clientii puteau sa-si deschida un cont sau sa foloseasca bancomatul; gaselnita a cantarit peste 2.200 kg si a fost realizata in 4 zile, dupa 6 luni de planificare

  • camionul Coca Cola – turneul camioanelor Coca Cola prin Marea Britanie a inceput in Inverness si a calatorit prin toata tara insulara, dandu-le fanilor sansa de a se fotografai alaturi de celebrul camion rosu
  • calendarul auto de la Cadbury – compania specializata in ciocolata a creat un calendar altfel, folosind 24 de camioane proprii, aranjate astfel incat sa formeze, de sus, o imagine unitara; masinile au fost trimise in 24 de orase din Marea Britanie, in fiecare zi cate o masina dezvaluind o noua surpriza; totul ar fi costat 10 milioane de lire sterline

Raspunde la aceasta intrebare