TikTok a semnat un parteneriat cu ChannelEngine, in Europa
Platforma olandeza ChannelEngine a semnat un parteneriat cu TikTok Shop, in incercarea de a promova comertul social, in Europa, informeaza ecommercenews.eu. TikTok a batut palma cu mai multe companii e-commerce, pentru a atrage mai multi utilizatori si comercianti pe TikTok Shop.
Platforma ChannelEngine ajuta magazinele online sa-si vanda produsele pe marketplace-uri si ajuta 8.100 de branduri sa vanda pe 250 de platforme. In martie 2022, platforma a strans o investitie de peste 45 de milioane €, fonduri care vor fi folosite pentru a creste numarul de marketplace-uri si platforme unde activeaza.
TikTok Shop s-a lansat in Marea Britanie si Asia de SE in 2021, in noiembrie avand loc si lansarea in Statele Unite (unde vrea sa devina marketplace). In plus, aplicatia chineza a semnat un partneriat cu start-up-ul de live shopping TalkShopLive (din Los Angeles) si ci YunExpress, companie de servicii logistice transfrontaliere (din China).
Comertul social este omniprezent in tara asiatica, unde versiunea originala a TikTok, Douyin, si-a dublat vanzarile intre primavara lui 2021 si 2022. Se estimeaza ca aplicatia video va avea venituri de 12 miliarde $, in 2022 (de la aproape 4 miliarde $, in 2021), amenintand domnia Google si Facebook, in domeniul advertisingului online.
Comentariu ( 1 )
[…] apoi in Marea Britanie (in 2021) si SUA (in 2022). Si – din toamna anului trecut – a semnat un parteneriat cu serviciul olandez de integrare pe marketplace-uri ChannelEngine, menit sa ajute vanzatorii sa isi […]