TikTok foloseste AI-ul generativ pentru crearea de reclame business
TikTok este cea mai noua companie care integreaza AI-ul generativ in modelul propriu de afaceri. Aplicatia social media chineza a anuntat ca lanseaza mai multe instrumente bazate pe AI pentru conturile business, menite sa ajute utilizatorii sa creeeze reclame mai usor, citim pe techcrunch.com.
Aceasta suita de instrumente se numeste „TikTok Symphony” si poate ajuta angajatii din departamentele de marketing sa isi eficientizeze activitatea si sa-si maximizeze bugetele:
- „Symphony Creative Studio” poate genera clipuri video gata de postat pe TikTok, in urma unei serii de cerinte introduse in sistem. In plus, functia ofera brandurilor clipuri gvideo gata de folosit in reclame proprii, inspirate de catalogul de produse si de informatiile acestora din TikTok Ads Manager.
- „Symphony Assistant” se ocupa de generarea si rescrierea de scenarii pentru reclame. In plus, instrumentul ofera si recomandari pentru bune practici.
- „Symphony Ads Manager Integration” poate corecta si optimiza automat clipurile din TikTok Ads Manager.
- „TikTok One” este un spatiu centralizat pentru angajatii departamentelor de marketing, unde acestia vor putea accesa aproape 2 milioane de creatori, descoperi parteneri si valorifica instrumentele creative ale platformei.
Momentan, functiile vor fi disponibile pentru business-urile din SUA – unde viitorul app-ului este inceert, in conditiile in care presedintele Joe Biden doreste interzicerea TikTok, daca ByteDance nu o vinde altei companii. Platforma asiatica de clipuri video scurte a transmis ca 61% dintre utilizatorii aplicatiei au facut o achizitie direct pe TikTok sau dupa ce au vazut o reclama aici.
Leave a reply