Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Tendinte in e-commerce: concierge si composable commerce. Ce sunt si cui folosesc?

Pentru a ramane competitive si relevante pe o piata e-commerce tot mai exigenta, companiile trebuie sa adopte si sa se adapteze la cele mai recente tendinte si tehnologii. Cele 2 concepte-cheie care redefinesc peisajul comertului online sunt concierge commerce si composable commerce, transmite Innobyte, intr-un comunicat de presa. Ce inseamna fiecare?

  • Concierge commerce se concentreaza pe oferirea unei experiente de cumparare personalizate si asistate. Concierge commerce se bazeaza pe colectarea si analiza datelor complexe despre clienti, pentru a le intelege in profunzime preferintele si comportamentul. Aceste date sunt apoi utilizate pentru a oferi recomandari personalizate si asistenta individualizata, in timpul procesului de cumparare. Aceasta abordare ajuta la cresterea conversiilor si loializarea clientelara, reduce rata de abandon a cosului virtual de cumparaturi si poate imbunatati semnificativ satisfactia si experienta generala a clientilor, creand legaturi mai puternice intre brand si consumatori. Implementarea concierge commerce necesita o gama variata de tehnologii avansate: algoritmi de inteligenta artificiala, machine learning, procese de gamificare si analiza predictiva.
  • Composable commerce ofera flexibilitate si eficienta, prin integrarea modulara a diferitelor componente si servicii, in cadrul unei platforme unificate. Aceste componente pot include functionalitati precum gestionarea inventarului, procesarea platilor, gestionarea relatiilor cu clientii si multe altele. In loc sa fie construita si personalizata de la zero, platforma e asamblata dintr-un set de module si servicii predefinite, care sunt adaptate si integrate in functie de nevoile fiecarui comerciant digital. Acest model permite sellerilor sa se concentreze pe oferirea de valoare adaugata, sa evite complexitatea si costurile asociate dezvoltarii si gestionarii unei solutii personalizate, sa se adapteze rapid si eficient la schimbarile din piata si la evolutia nevoilor lor comerciale, sa isi imbunatateasca agilitatea si sa raspunda rapid la cerintele clientilor. Pentru a implementa eficient composable commerce, vanzatorii online trebuie sa identifice si sa selecteze atent componentele si serviciile care se potrivesc nevoilor si obiectivelor lor comerciale, apoi trebuie sa dezvolte si sa implementeze procese si practici de gestionare a integrarii si a interoperabilitatii intre diferitele componente si servicii.

Implementarea eficienta a acestor 2 tendinte necesita o abordare strategica si integrata, dar si consultanta specializata, pentru a ghida business-urile e-commerce. Platformele globale VTEX si Magento (folosite cu succes de Innobyte) sunt pregatite pentru aceste tendinte si pot oferi un avantaj competitiv durabil magazinelor e-commerce, intr-o era digitala in continua evolutie.

Leave a reply