Walmart testeaza chioscuri alimentare automate
Scriam recent cum vrea Walmart sa concureze cu Amazon, iar unul dintre elementele strategiei celui mai mare retailer offline din lume sunt investitiile in sectorul alimentar. Un nou pas a fost facut de Walmart in aceasta directie odata cu lansarea unor chioscuri automate, de unde clientii isi pot ridica produsele alimentare cumparate online (walmart.com/grocery) pe desktop sau mobile, informeaza site-ul engadget.com.
Primul astfel de chiosc automat s-a deschis in Oklahoma City si este o cladire de 6 pe 24 m, intr-o parcare Walmart, de unde pot fi ridicate sute de comenzi pe zi. Alegi online alimentele dorite, apoi vii la chiosc la orice ora din zi si in orice zi a saptamanii, introduce codul de ridicare primit online si astepti sa primesti automat comanda. Chioscul este alimentat de catre angajati Walmart instruiti sa aleaga doar cele mai proaspete produse alimentare si cele mai aratoase legume si fructe.
Locuitorii din Oklahoma City pot alege online dintr-un total de peste 30.000 de produse (carne, lactate, legume organice sau nu), care costa fix cat in magazinul fizic si pot fi ridicate apoi gratuit din chioscul automat. Cumparaturile minime pentru acest serviciu sunt de 30 $. Walmart va cere feedback clientilor si, in functie de acesta, va decide extinderea acestor chioscuri la nivel larg, in SUA. In plus, compania testeaza deja un sistem similar in Marea Britanie, unde clientii Asda (subsidiara Walmart) pot ridica tot ceea ce au cumparat online din benzinarii de sine-statatoare.
Leave a reply