Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

4 noutati Google AdWords care vizeaza e-commerce-ul

Google a anunat recent, la evenimentul Marketing Next, cateva shimbari aduse produselor sale de advertising, aflam de pe practicalecommerce.com. Printre acestea se numara si 4 utile comerciantilor online care folosesc Google AdWords (prin care reclamele unei companii sunt afisate exact in momentul in care clientii cauta pe Google produsele/serviciile oferite de aceasta, plata facandu-se numai atunci cand utilizatorii dau click pe reclama) pentru a-si impulsiona vanzarile:

  • Google Optimize – acest nou produs va ajuta angajatii din publicitate sa creeze si sa testeze landing page-uri, aplicandu-le la orice combinatie de campanii si cuvinte-cheie, fara a avea nevoie de abilitati de programatori pentru asta; acest feature include A/B testing (personalizarea continutului unui website in functie de anumite iptoteze obtinute fie in urma sondajelor, fie in urma unei analize a KPI-urilor); integrare nativa in Google Analytics; targetare avansata (in functie de geografie ori comportamentul utilizatorilor); ajutor pentru aplicatii web single-page
  • In-Market Audiences for Search – modalitate de a ajunge la cumparatorii care cauta activ produse si le compara cu unele similare; folosind machine learning-ul si AI-ul, Google cerne informatiile despre un client si determina cand va cauta acea persoana un anume produs; interfata AdWords contine aproape 500 de astfel de publicuri-tinta (diferite ca varsta, statut parental, sex, etc.)

    In-Market-Auto-New

  • Life Events Targeting for YouTube and Gmail Ads – imbunatatiri de targetare pentru reclame YouTube si Gmail, pentru ocazii speciale (aniversari, casatorii, nasterea unui copil, etc.), care pot ajuta anumite industrii e-commerce (site-uri care vand rochii de mireasa, de exemplu); astfel, poti a crea texte targetate exact pe evenimentul dorit („Cadoul perfect de 8 Martie!”), repeta acest mesaj pe landing page si apoi testa cu Google Optimize aceste pagini prin A/B testing
  • Google Attribution – iti permite sa alegi din mai multe modele de atribuire („Data-driven”, „Last click”, „First click”, „Linear”, „Time decay” si „Position based”) si sa atasezi modelul ales unei conversii; apoi, daca folosesti optiuni automate de licitare in AdWords, noul model de atribuire te ajuta sa iei decizii mai informate; prima optiune, „Data-driven”, va fi disponibila gratuit doar advertiserilor care au conturi cu minim 20.000 de click-uri si au avut cel putin 800 de conversii in ultima lunagoogle Attribution

Raspunde la aceasta intrebare