SUA: TikTok organizeaza propria varianta de Amazon Prime Day, in iulie
Marile nume din comertul cu amanuntul online se copiaza intre ele intr-o veselie: in timp ce Amazon lanseaza o sectiune de chilipiruri chinezesti (pe modelul Shein/Temu), chinezii de la TikTok vor sa organizeze in luna iulie un fel de Prime Day inspirat de Amazon, aflam de pe newsroom.tiktok.com.
Perioada de reduceri de pe TikTok Shop se va numi „Deals For You Days” si va incepe pe 9 iulie, in Statele Unite. Anul acesta, cea de-a zecea editie a Amazon Prime Day are loc pe 16-17 iulie. Aplicatia asiatica de clipuri video scurte (care s-a orientat puternic spre comertul social) a anuntat ca va avea „reduceri uriase la mii de produse trending”: de la imbracaminte si produse cosmetice, la produse esentiale pentru a-ti decora curtea si a te distra in aer liber, vara asta. Printre brandurile participante se numara L’Oreal Paris, Maybelline New York, NYX Professional Makeup, Our Place, Too Faced si Zwilling USA.
Comerciantii digitali si creatorii de continut pot participala provocari in cadrul unor evenimente de shopping live, unde pot interactiona direct cu urmaritorii lor si le pot impartasi produsele preferate.
Succesul Amazon Prime Day determina de ani buni alti retaileri sa practice si ei reduceri semnificative de pret, in aceeasi perioada din an. TikTok Shop isi propune sa vanda produse in valoare de 17,4 miliarde $, in 2024, in SUA (practic, sa-si creasca veniturile de zece ori!), deci competitia cu Amazon – si cu celelalte 2 companii asiatice care domina e-commerce-ul contemporan (Temu si Shein) – este ceva normal.
Leave a reply