Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: 77% dintre bacanii nu ofera servicii click&collect (raport)

click-and-collect

Serviciul click&collect este popular in Franta si Marea Britanie, dar in SUA – conform celui de-al 84-lea raport anual al industriei alimentare marca PG, citat de progressivegrocer.com77% dintre bacanii nu ofera servicii de tip click&collect. Cu toate acestea, numarul de bacanii care il ofera a crescut in ultimul an, de la 15% in 2015, la 23% in 2016. Studiul a analizat 125 de companii din domeniu. Si a mai descoperit ca:

  • numarul de bacanii care ofera programe omnichannel complete a crescut de la 9% la 12% in ultimul an, dar majoritatea celor intervievati (71%) sunt abia la inceput in domeniu (au o strategie in curs de executare)
  • s-a dezvoltat mult livrarea prin companii terte (ca Instacart si Shipt), numarul de respondenti fcare apeleaza la acestea pentru livrare la domiciliu ajungand de la 8% in 2015, la 17% anul trecut
  • bacaniile investesc in e-commerc, dar doar 30% dintre respondenti au aplicatii mobile (cu 2% mai mult decat in 2015), investitiile axandu-se pe comenzile facute pe site-uri responsive, nu in aplicatii (cifrele Aptaris si Dunnhumby arata ca 86% dintre companii au un site optimizat pentru mobile si doar 59% lucreaza la o aplicatie)
  • repondentii spun ca cea mai utila metoda de a relationa cu clientii este social media

Conform unui raport din martie 2016 (al Grocery Manufacturers Association si The Boston Consulting Group), cei mai importanti clienti ai serviciului click&collect sunt familiile tinere si cuplurile instarite; cand cumpara online, acestia cheltuie mai mult pe toate canalele (cu 30 – 50%) decat daca mergeau direct la magazin.

Serviciul click&collect este mai ieftin si mai simplu de implementat decat livrarea la domiciliu; in plus, o persoana care vine la magazin, pentru a ridica o comanda, poate ajunge sa mai cumpere si altceva. Dar serviciul are concurenta serioasa din partea serviciilor de livrare a cumparaturilor aliementare facute online, e-grocery-ul fiind un domeniu in crestere – Food Marketing Institute si Nielsen spune ca, pana in 2025, online se vor cheltui pana la 100 miliarde $, iar numarul de oameni care isi vor face cumparaturile alimentare online se va dubla (72% dintre persoane vor cumpara 25% dintre alimente online).

Raspunde la aceasta intrebare