In decembrie 2015, Unata si Environics Research au luat la intrebari 500 de amatori de cumparaturi online, pentru a intelege cat de dispusi vor fi sa isi cumpere alimentele online in 2016. Ce au descoperit? Ca magazinele care au investit intr-o varianta de e-commerce vor avea clienti mai multi, pe care ii vor pastra pe o perioada mai lunga de timp, scrie resources.unata.com. Cele 4 concluzii are studiului despre eGrocery in SUA sunt urmatoarele:

  1. Interesul pentru eGrocery se va dubla in 2016. 8% dintre repondenti au spus ca au cumparat alimente online in 2015, iar interesul se va dubla in urmatoarele 12 luni –17% cred ca vor repeta figura anul acesta. Clientii sunt, clar, dornici de interactiune online, iar magazinele trebuie sa se miste in directia e-commerce-ului daca vor sa le pastreze loialitatea.
    eGrocery 1
  2. Daca nu esti online, pierzi bani buni! 39% din pasionatii de eGrocery din 2015 au spus ca principalul magazin de unde isi fac cumparaturile alimentare obisnuite nu ofera o solutie e-commerce, iar o mare parte a lor (13%) vor opta pentru cumparaturi online in alta parte – cu alte cuvinte, daca nu isi cumpara online alimentele de la tine, le vor cumpara din alta parte!

  3. Generatia X, barbatii si persoanele cu copii sunt cei mai interesati de eGrocery. Persoanele nascute in perioada 1966 – 1976 e principalul public-tinta, fiind de doua ori mai interesate de cumpararea de alimente online in 2016. Daca au cumparat online in 2015 ceva, persoanele cu copii sunt de doua ori mai predispuse sa repete experienta.

    egrocery 2

  4. Amatorii de eGrocery ar renunta la serviciile unui magazin pentru o experienta digitala extraordinara. 64% dintre cei care au cumparat alimente online anul trecut spun ca anul asta ar cumpara din alta parte, daca experienta e-commerce ar fi una pe masura.
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)