Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: 49% dintre haine sunt cumparate pe mobile (raport)

1

Unbxd.com a facut publica cea mai noua editie a raportului propriu, „State of Mobile Product Discovery 2017”, care a adunat informatii legate de 60 de milioane de sesiuni de cumparaturi online din SUA, pe platforma Unbxd Product Discovery. Documentul indica faptul ca – in tara in care 220 milioane de persoane detin un smartphone – brand-urile trebuie sa puna mobile-ul pe primul loc, mai ales ca traficul pe mobile l-a depasit pe cel de pe desktop de ceva timp (doar la capitolul vanzari mobile-ul lasa de dorit). Raportul a descoperit ca, in 2017:

  • ratele de conversie pe mobile au scazut cu 7% YoY
  • 52% dintre comenzi sunt date pe desktop, 36% pe smartphone si 12% pe tableta
  • majoritatea produselor din categoria Fashion & Lifestyle au fost cumparate pe mobile – 49,2% (pe locurile urmatoare se plaseaza echipamentele muzicale, cu 40%, si alimentele, cu 36,4%)
  • search-ul e din ce in ce mai important pe mobile, pentru a descoperi produse noi – cautarea mobile a crescut pana la 11,3% din toate sesiunile analizate (restul de 88,7% a fost navigare)
  • persoanele care cauta ceva online sunt mai predispuse sa cumpere – cautarea mobile contribuie la 29,2% dintre venituri, cu 11,3% din totalul de sesiuni
  • cumparatorii petrec din ce in ce mai putin timp pe paginile web mobile (265 secunde, cu 36% mai putin), deci retailerii nu au atatea date la dispozitie pentru a le intelege intentia de cumparare
  • cumparatorii mobile cred ca autosuggest-ul le este util pentru a descoperi produse noi
  • 82% dintre cautarile mobile sunt mai lungi de 1 cuvant
  • lumea care cumpara pe mobile se orienteaza mai ales spre produse locale si regionale

Raspunde la aceasta intrebare