SUA: 10 ani de e-commerce vs. vanzari cu amanuntul totale
In 2021, comertul online a reprezentat 19,1% din totalul vanzarilor cu amanuntul din SUA, noteaza digitalcommerce360.com, citand date marca U.S. Department of Commerce. Asta inseamna ca, in State, penetrarea cumparaturilor online e la acelasi nivel cu anul 2020, dar a crescut semnificativ fata de 2019 (cand 15,5% dintre vanzarile totale cu amanuntul se faceau pe Internet). In plus, in urma cu 10 ani (adica in 2012), procentul era de doar 8%.
Consumatorii americani au cheltuit 870,78 miliarde $ pe cumparaturile pe Internet, in 2021, cu 14,2% fata de anul anterior (cand suma era de 762,68 miliarde $). Totalul achizitiilor digitale este sensibil mai mic decat cel din 2020, cand s-a inregistrat o crestere e-commerce record (de 31,8%).
In total, anul trecut, in retail s-a vandut – pe toate canalele – cu 14% mai mult decat in 2020 (adica 4,55 trilioane $, fata de 3,99 trilioane $), noteaza Departamentul de Comert. Procentul reprezinta cea mai mare crestere din domeniul vanzarilor cu amanuntul si e aproape de doua ori mai mare decat recordul existent pana cum (7,3%, in 1999). Cifrele includ produsele cumparate in magazinele fizice, prin intermediul cataloagelor si a call center-urilor, dar nu si sumele cheltuite in segmente care fac, in mod traditional, comert offline (restaurante, baruri, dealeri de automobile, benzinarii).
Leave a reply