Studiu de caz: cum si-a crescut Empria.ro vanzarile prin personalizare AI
Magazinul online Empria.ro (care functioneaza pe platforma autohtona Gomag) a reusit sa vanda cu succes produsele recomandate consumatorilor prin intermediul inteligentei artificiale. Cum? Aflam de pe aqurate.ai!
Empria.ro vinde sisteme de siguranta pentru copii si animale de companie, jucarii, haine si accesorii de plaja, produse de puericultura si de ingrijire pentru cei mici, dar si produse de ingrijire la domiciliu pentru adulti si seniori. Magazinul e-commerce a aparut in 2018 (cand se numea Buy4Baby).
In urma unui parteneriat cu Aqurate, Empria.ro si-a imbunatatit strategia de personalizare si performanta:
- Empria a inlocuit recomandarile statice cu sugestii create de AI si oferite pe website si e-mail (pentru o experienta omnichannel coeziva) – rezultatul a fost ca 16% dintre comenzile primite au inclus produse astfel recomandate, ca utilizatorii care au interactionat cu aceste recomandari personalizare au avut cosuri de cumparaturi virtuale de doua ori mai mari, in medie (iar aceste sesiuni au reprezentat peste 11% din veniturile totale) si ca sesiunile de browsing personalizate au generat pana la 60% din veniturile zilnice (in timpul campaniilor promotionale)
- analiza Aqurate a identificat comportamentul utilizatorilor site-ului si le-a construit profiluri dinamice; astfel, AI-ul stie ce produse sa le recomande in functie de etapa la care se afla, in palnia de conversie, pe site (homepage, pagina de categorie, checkout etc.)
„Aqurate Personalize ne-a ajutat sa oferim o experienta superioara fiecarui vizitator. Am observat rapid un engagement mai bun, conversii mai mari si un impact puternic asupra performantei noastre generale”, explica (Managing Partner Empria.ro).
Leave a reply