Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Start-up-ul de curierat BeeFast isi extinde programul de livrare, pana la ora 24:00

Start-up-ul tech de curierat ultra-rapid BeeFast anunta, intr-un comunicat de presa, extinderea programului de livrare, pana la miezul noptii, din data de 4 octombrie. Astfel, BeeFast va functiona in intervalul 10:00-24:00. Modificarea vine pe fondul solicitarilor in crestere pentru livrari in a doua parte a zilei, in special pentru clientii din zona HoReCa. De asemenea, BeeFast continua strategia de consolidare in zona de q-commerce (quick-commerce), fiind in negocieri avansate pentru a oferi posibilitatea de livrare pe orarul extins si pentru produse din categoriile Pharma si Alimente.

In mai putin de doi ani de la lansare, curierii BeeFast au livrat comenzi pe o distanta totala de 1,1 milioane km, mentinand timpul mediu de livrare de 55 de minute. Comenzile au provenit de la cele peste 300 de magazine partenere si de la persoane fizice, confirmand astfel orientarea noii generatii spre q-commerce. In prezent, comenzile inregistrate in prima parte a zilei (10:00-15:00) reprezinta 53% dintre livrari, concentrate in special in intervalul de pranz. Livrarile solicitate pentru a doua parte a zilei reprezinta 47%, in ultimele luni fiind remarcata o crestere de 30% pentru intervalul de cina si seara tarzie.

„De la luna la luna, observam diferente in cererile clientilor, care sunt tot mai atasati de beneficiile comenzilor online, dinamica din e-commerce fiind un factor decisiv in strategia noastra. Daca la inceputul BeeFast cele mai multe comenzi se faceau in prima parte a zilei, acum a crescut intr-un ritm sustinut cererea de livrari in a doua parte a zilei, in special dupa ora 19:00, mai ales pentru clientii de pe segmentul HoReCa, care isi doresc livrari ultra-rapide, indiferent de ora. Tendinta pietei spre q-commerce este evidenta, prin urmare vom extinde in cel mai scurt timp parteneriatele, pentru a oferi livrare in orarul extins si pentru alte produse de necesitate, cum ar fi cele farmaceutice sau alimentare”, transmite Cristian Grozea (foto, CEO si Cofondator BeeFast).

De altfel, portofoliul de parteneri ai companiei s-a extins intr-un ritm accelerat, inclusiv pe fondul pandemiei, care a deschis apetitul pentru livrari ultra-rapide. Daca la inceput cele mai multe solicitari veneau din zona HoReCa si erau concentrate pe zona centrala, in mai putin de doi ani BeeFast a ajuns sa acopere intreaga zona Bucuresti-Ilfov si are un portofoliu extins de produse, de la Fashion si accesorii, pana la electrocasnice de mici dimensiuni si produse din segmentul IT.

In prezent, cele mai active zone din Capitala (din punct de vedere al numarului de comenzi plasate in platforma) sunt zona de nord, Alba Iulia si Cotroceni, care ajung la peste 100 de comenzi/ora in cele mai aglomerate perioade ale zilei.  Cele mai active luni din perspectiva numarului de livrari au fost noiembrie 2020, martie si iunie 2021. Estimarile arata ca, pana la finalul acestui an, media numarului de comenzi va continua sa creasca, cu varfuri ce vor atinge 1.000 comenzi/zi in sezonul de varf, marcat de Sarbatorile de iarna si Black Friday.

In ceea ce priveste evolutia pietei de curierat, echipa BeeFast considera ca digitalizarea va juca un rol esential in scurtarea timpilor de livrare si extinderea accelerata a serviciilor de tip last-mile sau livrare expres. „Ne indreptam spre o economie digitalizata, in care procesele trebuie automatizate – nu doar cele de comanda si plata, ci si cele de aprovizionare sau livrare. E singurul mod in care afacerile pot tine pasul cu ritmul din ce in ce mai rapid in care consumatorul isi doreste sa intre in posesia produselor comandate. Un studiu recent (marca Sitcore & Avanis, martie-aprilie 2021 – n.r.) arata ca 80% dintre consumatorii din Generatia Z isi doresc livrarea produselor in mai putin de 24 de ore de la plasarea comenzii, iar aproape 40% abandoneaza cosul de cumparaturi daca nu este satisfacut de experienta pe site. Suntem clar pe un trend puternic, sustinut si de noua generatie de cumparatori, de integrare a q-commerce-ului in obiceiul de consum”, a mai mentionat Cristian Grozea.

BeeFast (evaluat la inceputul lui 2021 la 3 milioane €) a primit recent o investitie de 500.000 €, pe care ii directioneaza in dezvoltarea platformei si optimizarea operationala. In perioada urmatoare, compania isi va concentra eforturile in pregatirea business-ului pentru scalare la nivel national, punand accent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizeaza triplarea comenzilor si extinderea retelei de curieri, pentru a-si mentine promisiunea de livrare rapida, indiferent de dinamica comenzilor.

Leave a reply