Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Start-up-ul de curierat BeeFast, afaceri de 250.000 €, pe fondul pandemiei

 

Start-up-ul tech BeeFast (axat pe segmentul de curierat super rapid si eco-friendly, dar si pe servicii de mutare a business-urilor din offline in online) anunta, intr-un comunicat de presa, ca inregistreaza zilnic 350 comenzi (10.000/luna), la un an de la prima comanda. Primele 9 luni ale anului au generat o cifra de afaceri de 250.000 €, iar antreprenorii mizeaza pe afaceri totale de 400.000 €, in 2020.

BeeFast a fost fondat de 4 antreprenori, ca o solutie de livrari B2B si B2C super rapide (in maximum 2 ore), folosind biciclete si trotinete electrice. Noul context socio-economic a determinat, incepand cu luna aprilie, o linie noua de dezvoltare a business-ului: oferirea unei infrastructuri digitale (cu sistem integrat de plata si livrare a comenzilor) pentru magazinele offline. Anul acesta, peste 70 de afaceri offline s-au mutat pe Internet cu ajutorul BeeFast, numarul total al clientilor fiind de peste 150. Acestia au generat aproape 50.000 de livrari. Cele mai active afaceri sunt restaurante, cafenele, florarii, bacanii, magazine alimentare si de bauturi, magazine de jucarii, farmacii, magazine de haine si incaltaminte. Pentru afacerile care isi doresc sa treaca in online, BeeFast asigura construirea unui shop via Shopify, acesta avand integrat API-ul companiei. In 24 de ore, clientul dispune de un sistem functional si activ de comenzi si livrare, inclusiv sistem de plata. Implementarea este asigurata gratuit de BeeFast, daca livrarile in Bucuresti se realizeaza prin intermediul platformei.

„Cea mai mare provocare a noastra ca start-up a venit tocmai din succesul nostru, daca luam in considerare cresterea comenzilor. Ne-am adaptat continuu sa sustinem dinamica accelerata, practic in decurs de cateva ore ne vedeam nevoiti sa aducem oameni noi in echipa, sa regandim procedurile de lucru, sa prioritizam liniile de dezvoltare din backend. Am inceput cu 10 albinute – livratori – si acum am ajuns la peste 700 de curieri inscrisi in platforma. A fost si este o perioada intensa”, transmite Cristian Grozea (foto, Co-fondator BeeFast).

BeeFast asigura in continuare un timp de livrare de maximum 2 ore (si un timp mediu pentru ridicarea si livrarea comenzilor de 55 de minute). Curierii sunt repartizati automat, in functie de proximitate, in momentul in care comanda este confirmata, fara a fi necesara o actiune suplimentara din partea expeditorului. BeeFast se adreseaza si persoanelor fizice care aleg sa trimita colete sau documente rapid, folosind platforma my.beefast.ro. Momentan, serviciul este disponibil in Bucuresti, insa fondatorii au primit solicitari si au in vedere extinderi la nivel national, cu prioritate in Cluj-Napoca si Constanta.

In perioada urmatoare BeeFast isi propune sa continue directia de dezvoltare de infrastructura digitala, urmarind implementarea de noi facilitati in aplicatie. Fondatorii estimeaza ca urmatoarea perioada (marcata de Black Friday si sezonul cadourilor) va genera o crestere in numarul comenzilor de 25-30%.

Leave a reply