Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

BeeFast muta in 24h afacerile offline in online, cu o solutie integrata shop-livrare

Start-up-ul BeeFast (concentrat pe segmentul de curierat rapid eco-friendly) si-a extins activitatea, pe fondul pandemiei COVID-19, oferind solutii integrate rapide de mutare a business-urilor offline in online, cu rezolvarea problemei livrarilor. Solutia tehnica propusa de BeeFast se implementeaza in 24 de ore, iar infrastructura business-ului poate asigura livrarea a pana la 6.000 de comenzi/zi, anunta compania, intr-un comunicat de presa.

BeeFast a avut prima comanda de livrare la sfarsitul lui octombrie 2019. In planul initial al celor 4 antreprenori din spatele start-up-ului, platforma ar fi trebuit sa fie prima solutie de livrari eco-friendly din Bucuresti, folosind doar biciclete (normale si electrice) si trotinete (electrice). Noul context socio-economic a determinat o dezvoltare accelerata a business-ului catre viziunea mai larga a fondatorilor: generarea unei infrastructuri pentru economia digitala, prin dezvoltarea rapida de magazine online, cu sistem integrat de plata si livrare a comenzilor.

„Toata lumea cauta variante pentru a se pune in miscare, pentru a-si continua activitatea. Modelul nostru ofera super viteza si usurinta in trecerea afacerilor direct online, iar solicitarile au crescut cu 400% in ultima luna. Avem acelasi tip de clienti, insa situatia actuala a accelerat foarte mult parteneriatele, pentru ca am integrat in sistem diferite solutii care fac posibila trecerea in online rapid, acoperind si problema livrarii. Folosim Shopify pentru a construi un shop online, iar aici integram API-ul BeeFast, astfel incat in 24 de ore clientul dispune de un sistem functional si activ de comenzi si livrare, inclusiv sistem de plata. Asiguram aceasta implementare gratuit”, transmite Cristian Grozea (foto, unul dintre cei 4 fondatori BeeFast). Pentru a beneficia de configurarea shop-ului online, magazinele trebuie sa puna la dispozitie fotografiile produselor, descriere, pretul si programul magazinului.

Pe segmentul de livrari, curierii sunt repartizati in functie de proximitate, in momentul in care comanda este confirmata, fara a fi necesara o actiune suplimentara din partea magazinului. Timpul mediu de livrare a unei comenzi este de 40 de minute (fata de 1-2 ore, cat a fost la lansarea serviciului). In prezent, numarul mediu de comenzi este de 150/zi (4.000/luna), insa capacitatea de livrare nu este limitata, putand fi extinsa in 48 de ore pana la 140.000 de comenzi lunar.

BeeFast se adreseaza in general afacerilor care comercializeaza bunuri de larg consum (alimente, imbracaminte, bijuterii, accesorii, produse de igiena, de sanatate), restaurantelor (segment de piata fortat sa digitalizeze rapid, in contextul actual), dar si persoanelor fizice care aleg sa trimita colete sau documente rapid, folosind platforma my.beefast.ro. Momentan, BeeFast este disponibil in Bucuresti, insa fondatorii au primit solicitari si au in vedere extinderii la nivel national, cu prioritate in Cluj-Napoca si Constanta.

Leave a reply