Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Starea e-commerce-ului in Germania, in 2017 (raport)

Germania este a treia tara europeana in clasamentul celei mai mari cifre de afaceri e-commerce B2C din Europa, atingand 85 miliarde € in 2017 (cu 9,5% mai mult YoY), conform „Germany: 2018 Ecommerce Report” (un studiu marca Ecommerce Foundation), citat de ecommercewiki.org. Pentru 2018, CA a tarii este estimata a atinge 93 miliarde €. Alte cifre relevante din raport:

  • „felia” din PIB reprezentata de comertul online este de 2,93% si in 2018 se estimeaza ca va creste la 3,11%
  • 91% din populatia de 81,1 milioane de persoane foloseste Internetul
  • 68% dintre nemtii din Generatia Y folosesc laptop-urile/PC-urile
  • Germania este tara nr. 1 din lume la capitolul performanta logistica (eficienta procesului vamal, calitatea transportului, infrastructura)
  • 77% dintre internauti au facut cumparaturi online in 2017 (peste 57,5 milioane de persoane), consumatorii cumparand mai des si cheltuind mai mult
  • 94% dintre germani au cumparat online din tara lor
  • cumparaturile transfrontaliere din alte tari europene au fost de 24%, iar cele din afara Europei sunt in crestere, atingand 18% in 2017
  • 7 milioane de germani au facut achizitii online din China
  • online se cumpara in principal carti/bilete la film/muzica/jocuri (47% din populatie le-a cumparat in ultimul an, iar 62% dintre consumatori a achizitionat carti pe mobile), imbracaminte (47%), electronice (41%)
  • 69% dintre consumatori se documenteaza intotdeauna online inainte de a face cumparaturi majore
  • 75% din populatie foloseste activ social media, iar Facebook este platforma preferata (71%)
  • cei mai de success retaileri online/marketplace-uri din tara sunt Amazon.de, Otto.de si Zalando.de
  • metoda de plata cea mai comuna oferita online e portofelul electronic (91%)
  • 43% dintre consumatori spun ca nu folosesc niciodata cardul de credit
  • majoritatea retailerilor livreaza prin DHL (76%)

Raspunde la aceasta intrebare