SocialPedia 64: Totul despre Instagram Marketing in 2024, cu Cristina Stroiu, Adrian Anghel, Alina Greavu si Florin Grozea
Tema editiei 64 a SocialPedia (care are loc pe 15 octombrie 2024, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din Bucuresti) este „Instagram Marketing in 2024”. Evenimentul este dedicat tuturor pasionatilor de digital, anunta organizatorii, intr-un comunicat de presa.
Ultimele date arata ca exista 2 miliarde de utilizatori lunari activi pe Instagram. Cea mai activa grupa de varsta este 18-24 de ani, urmata de 25-34 de ani. In plus, 70% dintre utilizatorii de Instagram folosesc platforma pentru a distribui fotografii/clipuri video, conform unui raport Kepios. Conform aceluiasi raport, utilizatorii cauta aici si continut de tip entertainment.
Cu toate acestea, brandurile de top au doar 1% rata medie de conversie. Prin urmare, cum pot fi vizibile si cum pot ajunge mai eficient la publicul lor tinta? Si cum pot influencerii sa aiba un cuvant de spus in aceasta ecuatie? Evenimentul va dezbate toate aceste lucruri, va dezvalui trucuri pentru Instagram, pentru a construi comunitati puternice si sfaturi apropo de cum trebuie sa arate o colaborare de succes intre un brand si un influencer.
Speakerii acestei editii sunt:
- Cristina Stroiu (Influencer Marketing Manager, Golin) – are o experienta de aproape 10 ani in marketing & PR, a implementat zeci de campanii digitale si a manageriat sute de colaborari cu influenceri
- Adrian Anghel (Head of Digital Content, Golin) – are o experienta de peste 11 ani in comunicare digitala, colaboreaza cu clienti din diverse industrii si dezvolta strategii personalizate si inovatoare, pentru a-i ajuta clientii sa-si creasca prezenta online si sa atinga obiectivele de business
- Alina Greavu aka Aluziva (Content Creator Activist si Fondatoarea Asociatiei ALUZIVA) – fosta jurnalista, se implica des in campanii caritabile, este o portavoce pentru cei care o urmaresc si atinge fara retineri subiecte grele precum exploatarea la serviciu, depresia, drepturile minoritatilor, abuzurile sexuale, situatia invatamantului romanesc, comunitatea LGBT etc.
- Florin Grozea (Fondator MOCAPP) – are peste 25 de ani de experienta in media, showbiz si publicitate; in 2007, a fondat eOK.ro (platforma online de streaming muzical), in 2013 – agentia de talente HIT, iar in 2019 – startup-ul MarTech MOCAPP (care a servit peste 130 de clienti, din 6 tari)
Subiectele abordate la SocialPedia 64, alaturi de speakeri:
- Cum faci o strategie de Instagram Marketing si cum o incluzi in strategia generala de comunicare?
- Ce inseamna sa faci continut bun pe Instagram?
- Ce tipuri de postari functioneaza cel mai bine pe Instagram?
- Tips & Tricks pentru Instagram Reels
- Care sunt trendurile pentru 2025, pe Instagram?
- Cum colaborezi cu brandurile pe Instagram?
- Cum isi aleg brandurile influencerii cu care colaboreaza pe Instagram?
- Cum faci sa ajungi in atentia brandurilor pe Instagram?
- Ce inseamna sa fii creator de continut pentru Instagram?
- Ce inseamna sa fii influencer de bine pe Instagram si cum poti sa iti faci vocea auzita?
- Cum construiesti o comunitate unita pe Instagram, care sa te sustina?
Inscrierile la evenimentul gratuit se fac aici.
Leave a reply