Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Snapchat a lansat ad-uri dinamice pentru retailerii online

Snapchat a anuntat ca lanseaza, la nivel mondial, un nou produs publicitar (ad-urile dinamice), care au fost testate initital in toamna lui 2019 (doar in SUA), citim pe techcrunch.com. Dynamic Ad-urile Snapchat permit echipelor de marketing sa creeze automat reclame in timp real, folosind intregul catalog de produse al brand-ului propriu, Snapchat oferind template-uri potrivite pentru mobile si variate, dintre care acestea pot alege. Ad-urile vor fi ulterior afisate zilnic celor 229 de milioane de utilizatori activi ai aplicatiei de mesagerie. In perioada de teste beta, ad-urile dinamice au fost incercate de companii ca Adidas, Topshop si Farfetch.

Noile tipuri de reclame vor permite companiilor sa isi promoveze produsele mai eficient: sincronizandu-si catalogul propriu cu platforma sociala, ad-urile se vor crea rapid si automat, iar schimbarile de pret sau de stoc vor fi automat ajustate in fiecare reclama. In contextul pandemiei COVID-19, care a impactat puternic bugetele de publicitate, reclamele care solicita un raspuns direct (o actiune specifica din partea publicului tinta – cum este cumpararea de pe un site online) au ramas la putere in social media, pe Facebook, Google si Snapchat, scria recent CNBC.

Intr-o intalnire legata de castigurile in primul trimestru al anului, compania  Snap Inc. a explicat ca veniturile din reclame de acest tip aproape s-au dublat in ultimi 2 ani, reprezentand acum peste 50% dintre veniturile proprii. „Am facut un progres remarcabil in privinta advertiser-ilor care vor sa obtina un ROI consistent si masurabil – lansand zeci de caracteristici noi in ultimii 2 ani, de la bid optimization pentru evenimente de conversie ca instalarea aplicatiei, pana la targetarea avansata si capabilitati avansate de masurare”, a spus Jeremi Gorman (Chief Business Officer Snap), in timpul intalnirii amintite.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply