Snapchat a lansat ad-uri dinamice pentru retailerii online
Snapchat a anuntat ca lanseaza, la nivel mondial, un nou produs publicitar (ad-urile dinamice), care au fost testate initital in toamna lui 2019 (doar in SUA), citim pe techcrunch.com. Dynamic Ad-urile Snapchat permit echipelor de marketing sa creeze automat reclame in timp real, folosind intregul catalog de produse al brand-ului propriu, Snapchat oferind template-uri potrivite pentru mobile si variate, dintre care acestea pot alege. Ad-urile vor fi ulterior afisate zilnic celor 229 de milioane de utilizatori activi ai aplicatiei de mesagerie. In perioada de teste beta, ad-urile dinamice au fost incercate de companii ca Adidas, Topshop si Farfetch.
Noile tipuri de reclame vor permite companiilor sa isi promoveze produsele mai eficient: sincronizandu-si catalogul propriu cu platforma sociala, ad-urile se vor crea rapid si automat, iar schimbarile de pret sau de stoc vor fi automat ajustate in fiecare reclama. In contextul pandemiei COVID-19, care a impactat puternic bugetele de publicitate, reclamele care solicita un raspuns direct (o actiune specifica din partea publicului tinta – cum este cumpararea de pe un site online) au ramas la putere in social media, pe Facebook, Google si Snapchat, scria recent CNBC.
Intr-o intalnire legata de castigurile in primul trimestru al anului, compania Snap Inc. a explicat ca veniturile din reclame de acest tip aproape s-au dublat in ultimi 2 ani, reprezentand acum peste 50% dintre veniturile proprii. „Am facut un progres remarcabil in privinta advertiser-ilor care vor sa obtina un ROI consistent si masurabil – lansand zeci de caracteristici noi in ultimii 2 ani, de la bid optimization pentru evenimente de conversie ca instalarea aplicatiei, pana la targetarea avansata si capabilitati avansate de masurare”, a spus Jeremi Gorman (Chief Business Officer Snap), in timpul intalnirii amintite.
Leave a reply