Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Singapore: Alibaba si Mediacorp combina e-commerce-ul si entertainment-ul

In timpul pandemiei COVID-19, in Singapore, platforma e-commerce Alibaba si reteua de televiziune Mediacorp au facut echipa, pentru a mentine clientii interesati, citim pe thedrum.com. Platforma online Lazada (care apartine de Alibaba) a oferit recent reduceri complexe, formand o alianta de promovare cu Mediacorp: in august, de Ziua Nationala a tarii asiatice (8.8 National Day Mega Sale), apoi in septembrie (9.9 LazMall Big Brands Sale). Ideea a fost menita sa creasca inovatia, sa aduca mai multa valoare clientilor si sa genereze venituri noi, a explicat Parminder Singh (Chief Commercial & Digital Officer, Mediacorp), pentru sursa amintita.

Cum a functionat parteneriatul? In ultima luna de vara, vanzatorilor din platforma e-commerce Lazada li s-a oferit posibilitatea de a se promova prin spoturi radio-TV, in pachete de marketing menite sa le creasca engagement-ul clientelar si vanzarile. Inainte de 8.8 National Day Mega Sale (5-7 august), Mediacorp a gazduit un game show marca Lazada („Guess It”), in care vedete locale (Kimberly Wang, Gerald Koh, Sonia Chew) au ajutat publicul sa ghiceasca pretul corect al produselor din concurs. Emisiunile interactive de 1 ora au fost produse si filmate de Lazada, fiind transmise live si in aplicatia plaformei online. Posturile TV Mediacorp (Channel 5, Channel 8, Suria, Vasantham, CNA si Channel U) au inclus zilnic un timer, intr-un colt de ecran, care nota cat timp a mai ramas pana incep reducerile. Iar persoanele care urmareau emisiunile de pe aceste posturi in timpul evenimentului de reduceri erau indemnate sa isi agite smartphone-urile, pentru a primi recompense instant si „monede” care puteau fi folosite in app-ul Lazada, pentru a cumpara vouchere. Lazada a avut cu 66% mai multa activitate de adaugare in cos inainte de campanie (clientii pregatindu-se din timp pentru reduceri) si 500.000 de ore de shopping online, in total.

Aceste rezultate au determinat Mediacorp si Lazada sa-si extinda partneriatul si pentru reducerile 9.9 LazMall Big Brands Sale (9-13 septembrie). De data aceasta, cumparaturile facute in primele 2 ore au fost aproape de oua ori mai mari decat la reducerea de anul trecut, in cele 5 zile de campanie cumparandu-se cu 40% mai mult decat de National Day Mega Sale. In plus, campania din toamna a venit la pachet cu cel mai mare numar de descarcari ale aplicatiei Lazada, de catre un numar nou de clienti, din istoria evenimentelor de reduceri ale companiei. 1 din 4 locuitori din Singapore au intrat in app.

„Exact cum experienta de retail trece treptat spre una omnichannel, avand  componente offline si online complementare, consumul mediatic offline are un impact puternic asupra comportamentului online. Am observat o corelatie clara si directa intre advertising in mediile offline (TV/radio) si volumele de cautare online si vizitele pe site-ul Lazada”, explica Singh. Aceste parteneriate de brand sunt o strategie mai importanta ca oricand, in peisajul post-COVID-19, crede acesta. Singh vrea sa caute alte astfel de partneriate in piete locale cum este si China. „Se estimeaza ca piata e-commerce livestream din China va ajunga la 961 miliarde ¥ (192 miliarde $) in 2020 si nu da semne de incetinire”, spune acesta.

Leave a reply