Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Romania: in pandemie, 81,7% dintre internauti au folosit mai des retelele sociale (studiu)

81,7% dintre romani au inceput sa foloseasca mai des retelele sociale in timpul pandemiei COVID-19, conform unui studiu realizat de MTH Digital (agentia de marketing digital pentru e-commerce). Esantionul utilizat a fost unul de 200 de persoane, anunta agentia, intr-un comunicat de presa. Alte date relevante descoperite de cercetarea amintita:

  • de la inceputul pandemiei pana acum, 58,4% dintre utilizatorii retelelor de socializare au interactionat mai mult decat de obicei cu reclamele online (41,7% nu si-au modificat comportamentul)
  • la capitolul cumparaturi online, 62,5% au facut shopping online mai des in timpul pandemiei, iar 37,5% au preferat sa faca economii in aceasta perioada
  • motivele folosirii retelelor sociale sunt diverse – 90,8% dintre respondenti le folosesc drept sursa de divertisment si comunicare cu cei dragi, 57,5% – drept o sursa de informare, 40% – in scop de networking si 22,5% – drept o platforma de shopping online (pentru a cauta, verifica si compara produse)
  • la capitolul dispozitivelor de pe care utilizatorii romani de Internet acceseaza retelele de socializare, 90,8% folosesc telefonul mobil, numai 8,3% prefera desktopul/laptopul si doar 0,8% folosesc tableta
  • cand vorbim despre timpul petrecut pe retele sociale, studiul arata ca 30% dintre respondenti petrec online 5-10 ore/saptamana, 20% – 10-15 ore/saptamana, iar 14% –15-20 de ore/saptamana
  • pandemia a influentat ierarhia retelelor sociale preferate de romani – 59% au adoptat TikTok in timpul acesteia, platforma fiind preferata participantilor la studiu (conform datelelor reprezentantilor companiei in regiune, app-ul are deja peste 4,1 milioane de utilizatori/luna in Romania, din care 2,4 milioane o folosesc zilnic); in topul noilor preferinte, pe locul 2 se afla LinkedIn (14%) si pe locul 3, Instagram (12%)

„Faptul ca oamenii petrec mai mult timp in social media ne arata ca in perioada aceasta cresterea proportionala a bugetelor investite in digital marketing poate genera rezultate mai bune pentru business-urile cu prezenta online. Totodata acest lucru este confirmat si de cei 62,5% respondenti ai studiului ce au facut cumparaturi online mai des in timpul pandemiei”, spune Robert Dumitru (foto, Digital Marketing Manager MTH Digital).

Leave a reply