Shein si Temu aglomereaza piata transportului aerian de marfa
Strategiile agresive de dezvoltare globala ale companiilor fast-fashion Shein si Temu au drept rezultat tone de produse trimise zilnic din China, in Europa. Doar in Germania se estimeaza ca ajung 400.000 de colete/zi (aproape 150 de milioane/an!), iar acest lucru are consecinte serioase asupra pietei de transport aerian de marfa, anunta ecommercenews.eu.
Expertii e-commerce spun ca cele doua companii online se bat pe o piata din ce in ce mai limitata, pentru a trimite cat mai rapid comenzile, direct din fabricile chinezesti, pe cale aeriana. Ceea ce are drept consecinta cresterea preturilor de transport si implicatii logistice enorme, mai importante decat blocajele de pe Marea Rosie.
Se estimeaza ca Shein si Temu trimit zilnic 4.000-5.000 de tone de produse, in intreaga lume, ceea ce necesita o capacitate de transport mai mare decat a 100 de avioane de marfa Boeing 777. Iar aceste cantitati cresc constant: cele doua companii asiatice au devenit rapid jucatori semnificativi pe pietele e-commerce din Europa si SUA, cucerind consumatorii cu preturile lor mici si cu varietatea enorma de produse.
Comentarii ( 4 )
[…] acest prag profita momentan din plin aplicatiile fast-fashion ca AliExpress, Shein si Temu (care aglomereaza piata transportului aerian de marfa), iar tarile din UE afectate de legislatia actuala – ca Germania, de exemplu – sustin […]
[…] conditiile asaltului european al platformelor chineze Temu si Shein, care aglomereaza piata transportului aerian de marfa si atrag clientii cu preturile mici, Uniunea Europeana a anuntat ca va monitoriza mai atent cel […]
[…] asaltului reprezentat de platformele chineze Temu si Shein, noteaza aqurate.ai. De la faptul ca aglomereaza piata transportului aerian de marfa si pana la atragerea clientilor cu preturile mici, cele doua companii fast-fashion au un impact […]
[…] YoY), numar impulsionat de numarul mare de produse asiatice ieftine, comandate de americani de pe Temu si Shein. Costurile asociate acestor colete au fost de 197,9 miliarde $ (-0,3% […]