Shein isi va vinde tehnologia logistica altor branduri globale
Gigantul de fashion chinez Shein si-a modificat strategia de business si are de gand sa isi externalizeze tehnologia logistica, pentru a face fata provocarilor din SUA, anunta wsj.com. Donald Tang (Executive Chairman Shein) a anuntat planul intr-o scrisoare trimisa investitorilor si citata de sursa amintita.
Compania de fast-fashion va oferi un serviciu de tip „supply chain as a service”, pentru ca si alte branduri sau companii e-commerce sa isi poata vinde produsele folosind metodele ei de distributie: testarea de produse de Fashion create in numar redus, pentru a vedea cat de populare sunt in randul consumatorilor.
Aceasta metoda a ajutat Shein sa se transforme, dintr- un seller de imbracaminte cu pret redus, din China, intr-un brand global, care isi expediaza acum produsele in 150 de tari – inclusiv Romania (unde timpul de livrare a scazut recent, de la 2 saptamani, la doar cateva zile, pentru unele produse). Deschizandu-si portile logistice si altor companii, Shein isi foloseste abilitatile eficiente de productie si distributie a marfii.
In ultimul an, pe fondul presiunilor din partea politicienilor din tarile vestice si a competitiei crescute generate de rivalul Temu, s-a lovit de obstacole serioase: vrea listarea la bursa americana, dar asteapta un raspuns de la Securities and Exchange Commission inca din noiembrie 2023, asa ca acum discuta cu politicienii din Londra, pentru o potentiala listare pe bursa de acolo.
Leave a reply