Sfaturi pentru campaniile de marketing pentru sarbatori 2017 (cu recuzita)
Sarbatorile de iarna 2017 se termina si daca esti cumva in intarziere afla cum ar fi trebuit sa te pregatesti.
Cel mai bun sfat de la toti marketerii pe care ii stim este sa incepi pregatirile devreme. Daca nu ai inceput inca, acum e poate ultima ta sansa.
Daca nu ai pregatite inca tacticile si materialele de marketing, iata cateva idei pentru sarbatorile de iarna din acest an. Foloseste-le gratuit si distribuie acest articol pt ca si altii sa se poata inspira.
În functie de ceea ce esti cel mai înclinat să utilizezi în materialele si textele de marketing, iată câteva sugestii de recuzita de marketing pentru sărbători:
- Brad de Craciun
- Mos craciun
- sanie
- ren
- fulg de zapada
- om de zapada
- clopotei
- globuri
- stele aurii
- cutii de cadouri
- calendar cu 1 ianuarie
- artificii
- prajituri
- culorile verde si rosu
Idei de marketing pentru Sarbatori
Utilizeaza aceste idei pentru a te promova, a arăta dragostea și compasiunea și pentru a crește gradul de conștientizare a brandului.
- Ofera impachetare cadou gratuita
- Ofera transport gratuit
- Adauga produse gratuita la comanda ca si cadou
- Creati un sentiment de urgenta
- Configureaza programul reclamelor (pentru a nu rula aceste campanii dupa terminarea sarbatorilor)
- Organizeaza concursuri pe social media pentru branding
- Da o petrecere in offline
- Doneaza o parte din profit catre actiuni caritabile (Sau cere donatii clientilor)
- Asigura-te ca ai inventarul pus la punct pentru a avea ce sa vinzi.
Email marketing de Sarbatori
În medie, comerciantii (si clientii nostri) isi majorează trimiterea de e-mail cu 100% în lunile noiembrie și decembrie.
Ar fi grozav dacă poti sa iti schimbu sabloanele de e-mail pentru a se potrivi spiritului sărbătorilor. Dar dacă acest lucru nu este posibil, adăuga cel putin un banner simplu la e-mailurile tau, permitand abonatilor să stie ce faci cu ocazia sarbatorilor.
Poti promite ca comenzile vor veni la timp pentru Crăciun sau pentru Revelion? Atunci mentioneaza asta peste tot.
Segmenteaza clientii cel putin după sex si interese. Atunci cand cumpara cadouri, comportamentul in fucntie de sex este intens manifestat, pentru ca cumperi pentru altcineva. Utilizeaza aceste informatii în continutul de e-mail marketing pentru o personalizare mai buna si o crestere mai mare a rezultatelor.
Nu uita de email marketing.
Acorda o atentie deosebită liniilor de subiect de e-mail atunci cand faci marketing pentru sarbatori. Ofera-le clientilor stimulente pentru a face cumpărături, deoarece concurenta ta face probabil acelasi lucru.
Nu uita sa trimiti o campanie de Crăciun fericit. Clientii doresc să obtină mai mult decât mesaje despre oferte si informatii despre produse.
Campanii de interactiuni onsite
Coleacteaza adrese de email folosind un design si un mesaj deosebit.
Afiseaza mesaje personalizate bazat pe interesele clientilor si pe strategia ta de marketing: Transport gratuit? Cadouri surpriza?
Idei de Sondaje&Chestionare
Datele sunt rege si nevoile clientilor sunt atât de importante încât trebuie să începi imediat să folosesti sondaje si chestionare.
Intreaba-ti clientii ce vor (pentru ei sau pentru altii). Este serviciul tau destul de bun? Ei găsesc suficiente cadouri pe site-ul tau sau au nevoie să caute în alte locuri.
Ce sa intrebi intr-un sondaj:
- pentru cine cumperi cadouri
- ce iti doresti de Craciun
- ai recomanda magazinul prietenilor? Intrebare NPS
Facebook Ads & Google Adwords
Indiferent dacă vinzi pantofi, cadouri, carti sau accesorii de moda, reclamele AdWords și Facebook sunt un loc excelent pentru a obtine clienti sezonieri! Cum se poate face asta? Creaza campanii care vizează cumparatorii de sarbatori!
Cuvinte cheie noi precum cadouri și sărbători sunt adăugate la căutările obișnuite, astfel încât să poti avea campanii care rulează pentru cadouri pentru mame sau șosete de sarbatori.
Creaza reclame cu grafica festiva. Utilizeaza scheme noi de culori.
Bannerele amuzante pot contribui într-adevăr la crearea unei conexiuni vesele între brandul dvs. și potențialii clienți. În ambele retele de reclame trebuie să ai campanii inteligente care să retrimite produsele și mesajele vizitatorilor care nu au cumpărat nimic după ce au venit pe site-ul tau.
Profile de Social Media
Schimba fotografia de coperta Facebook / Twitter / Google Plus cu ceva în spiritul sărbătorilor.
Schimba fotografia de profil cu un scurt videoclip care prezintă un mesaj clienților dvs.
Distribuie informații utile, cum ar fi idei de cadouri pentru mame, familie, prieteni, pentru a adăuga valoare mesajelor tale de marketing și nu numai pentru a vă promova produsele.
Interacționeaza cu fanii, scoate in evidenta noile bunatati, posteaza fotografii și videoclipuri prezentând noile produse și opțiuni pentru împachetarea cadourilor.
Creaza un ghid de cadouri pentru sărbători și împartaseste-l pe canalele media sociale.
Utilizaeaza si #tags pentru acest sezon de sarbatori. O modalitate buna de a aparea pe primele locuri in cautari si de a te diferentia.
Optimizare motor de cautare
Concentreaza-te pe SEO. Există mai multe cuvinte cheie sezoniere, deci dacă te clasifici bine pentru cuvintele cheie principale, vei obține trafic suplimentar gratuit. Aceleași cuvinte cheie conteaza pentru SEO ca si pentru Adwords, cum ar fi cadouri, vacanță, Crăciun.
Leave a reply