Servicii de email marketing: cele mai utile functii lansate de NewsMAN, in 2023
Suntem aproape de finalul anului 2023 si ne-am gandit sa facem o recapitulare a celor mai utile functii lansate anul acesta de catre NewsMAN, una dintre cele mai folosite platforme de servicii de email marketing din Romania.
De la aparitie si pana astazi, email marketing-ul a evoluat constant si odata cu aparitia eCommerce-ului si a noilor tehnologii, partea de functionalitati pentru marketeri s-a imbunatatit considerabil. In pas cu nevoile diverse ale pietei, solutiile de email marketing s-au transformat in metoda preferata de comunicare cu clientii, oferind multiple functii de segmentare, personalizare si automatizare.
In acest articol, vei afla de ce sa incluzi email marketingul in strategia ta de promovare a business-ului si care sunt top functii importante lansate in 2023 pentru trimiterea de campanii de newsletter.
De ce sa folosesti servicii de email marketing?
O platforma de servicii de email marketing este un software pe care il poti folosi independent pentru a trimite campanii personalizate abonatilor. De obicei, nu necesita instalare si ai optiuni precum management si colectare abonati, editor de creare newsletter si functii avansate de filtrare a audientei.
In ziua de azi, solutiile de trimitere newsletter și automatizare sunt nelipsite din trusa de marketing a specialistilor in domeniu. Potrivit unui raport Litmus – State of Email Report 2021, 79% dintre marketeri claseaza email marketing-ul ca fiind cel mai eficient canal de marketing.
Motive pentru care email marketing-ul e important
Iata motivele principale pentru care email marketing-ul e apreciat si folosit in intreaga lume:
- Aproape toata lumea foloseste emailul in viata de zi cu zi;
- Email Marketing-ul este mai rentabil fata de alte canale;
- Este usor de masurat in functie de actiunile abonatilor;
- Ofera functii de personalizare avansata a campaniilor;
- Ramai in contact cu abonatii si ii mentii informati;
- Ajungi la cititori in timp real si nu depinzi de algoritmi de afisare;
- Poti segmenta abonatii si personaliza cu usurinta emailurile;
- Cresti popularitatea brandului prin emailuri cu continut diversificat;
- Trimiti newslettere la timpul potrivit in functie de cand deschide destinatarul.
7 functii importante lansate in email marketing in 2023
Comportamentul consumatorilor s-a schimbat in ultimii ani, astfel ca strategiile de odinioara, nu mai sunt de actualitate. Email marketerii au trebuit sa se plieze la necesitatile actuale, prin mai multa personalizare si mai multa automatizare a campaniilor.
Iata 7 functii noi lansate in 2023, care au ajutat specialistii in email marketing sa creeze o mai buna experienta abonatilor:
1. Landing page cu autoresponder
Crearea unui landing page cu autoresponder a devenit mai usoara folosind platforma de email marketing NewsMAN. Alegi formularul de tip Landing page, apoi modelul: clasic, promotie sau quiz, apoi il personalizezi conform nevoilor brandului tau si in final setezi o automatizare.
2. Pop-up de iesire din site, Exit-Intent
Spre deosebire de alte tipuri de pop-ups, cele de iesire din site, numite si exit-intent nu afecteaza vizita celui care navigheaza pe site deoarece se afiseaza la final si sunt mai putin intruzive. Potrivit Visme, pop-up-urile de iesire din site cresc conversiile intre 30 si 300%. Le poti crea rapid, folosind serviciile de email marketing NewsMAN. Alegi, formularul de tip pop-up, apoi modelul dorit din galeria de formulare, personalizezi si asta e tot.
Iti recomandam sa pui un titlu atragator, o oferta valoroasa, un design atractiv si un indemn concis. Fii creativ si diversifica continutul: discount exclusiv, descarcare ghid, loializare,, finalizare comanda, reducere pentru prima comanda etc.
Am facut o selectie de 17 idei de pop-ups abonare cu exit-intent pe care le poti aplica pentru business-ul tau.
3. Generare de titluri de newsletter si continut, cu AI
Una dintre cele mai interesante functii lansate de serviciul de email marketing NewsMAN anul acesta este integrarea cu ChatGPT pentru a putea Scrie cu AI in editorul de newsletter. Utilizatorii platformei, pot folosi inteligenta artificiala pentru a scrie titluri si continut de newsletter mai usor si mai rapid.
Printre functiile oferite sunt generare de continut, formatare prin majuscule complet sau prima litera din fiecare cuvant, tonalitate, ajustare lungime, corectare greseli de scriere si gramatica, traducere, sumarizare, schimbare din persoana 1 in persoana a 3-a, folosire exprimare activa.
4. Emailuri personalizate, cu recomandari de produse bazate pe AI
Prin integrarea cu platforma Aqurate, NewsMAN oferă acum posibilitatea crearii de emailuri personalizate cu recomandari de produse bazate pe AI. Astfel poti creste performanta campaniilor de email, activand aceasts functie de personalizare avansata.
Doar introduci un cod HTML in newsletter si apoi poti trimite newsletter cu recomandari de top produse vizualizate, cumparate etc. Poti trimite o campanie simpla de newsletter cu recomandari abonatilor sau o poti adauga ca parte a unei serii de emailuri automate.
5. Un rand de produse dinamice, in newsletter
Una dintre cele mai utile functii in creare de newslettere eCommerce, este cea referitoare la adaugarea unui rand de produse dinamice. Randul de produse dinamice, este un grup de 2, 3 sau 4 produse care se actualizeaza automat in functie de criteriul ales.
In prealabil conectezi platforma eCommerce a site-ului la serviciul de email marketing NewsMAN si setezi pe cont un feed de produse. Ulterior, vei putea configura si adauga in newsletter un rand de produse dinamice,in functie de nume, pret, vizualizari, vanzari, categorii sau aleatoriu.
6. Autentificare prin DMARC al domeniului de trimitere emailuri
2024 vine cu noi reguli de securitate din partea Google si Yahoo, astfel ca autentificare prin DMARC a domeniului de trimitere campanii de email va deveni obligatorie.
Platforma de servicii de email marketing NewsMAN a implementat deja functia de validare prin DMARC a domeniilor folosite la trimiterea de newsletter. Notificarile au fost deja trimise utilizatorilor si majoritatea sunt deja conformi cu noile reglementari de securitate emailuri. Si tu poti creste rata de inbox a campaniilor de email, efectuand autentificarea domeniului prin DMARC.
7. Tag-uri pentru abonatii la newsletter
Tag-urile pentru abonatii la newsletter sunt o modalitate simpla de a adauga atribute (etichete, cuvinte cheie reprezentative) abonatilor in functie de alegerile lor in formulare de abonare sau in functie de activitatea in newsletter ori pe website.
Poti folosi tag-urile pentru abonati in mai multe moduri, la importul acestora in platforma de email marketing prin import direct via copy-paste sau fisier sau prin colectarea acestora prin formular de abonare careia ii atribui tag-uri corespunzatoare. Se vor crea segmente automate cu tagurile pe care le definesti.
De asemenea, dupa importul abonatilor, le poti adauga sau scoate tag-uri direct pe lista prin selectie multipla, sau pe segment ori in automatizarile din email marketing.
Foloseste servicii de email marketing cu functii performante
Am amintit 7 cele mai utile functii lansate in email marketing in 2023 si te invitam sa le folosesti pentru a spori performanta campaniilor si a oferi o experienta cat mai personalizata abonatilor.
Iti uram sarbatori cum iti doresti si un 2024 imbelsugat!
Leave a reply