Schimbare produs dupa cumparare

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua, am cumparat un cablu hdmi – hdmi, si cind am ajuns acasa am descoperit ca mufa din calculator este mai mica. Aveam nevoie de hdmi-mini hdmi. In scurt timp ma intorc la magazin si le spun ca daca este posibil sa imi schimbe produsul cu unul hdmi-mini hdmi, platind diferenta si mi se spune ca nu se poate. Ca trebuie sa ramin cu produsul pe care lam cuparat. Ii posibil asa ceva? nu exista nici o lege care sa oblige magazinul sa imi faca schimbul, la un produs care era in aceasi stare in care sa cumparat si la citeva ore de la cumparare? va multumesc. va doresc o seara placuta.

Deschis 0
Chestiuni legale Customer Service & Sales Situatii de criza CRISTINA 6 ani 3 raspuns 599 vizualizari 0

Răspunsuri ( 3 )

  1. Daca ati fi cumparat ONLINE acest produs aveati 10 zile lucratoare in care ati fi putut sa-l dati inapoi fara sa spuneti de ce, fara invocarea unui anumit motiv. Cumpararea offline, direct dintr-un showroom, dintr-un magazin traditional inseamna ca ati ati produsul in mana si ati putut proba intr-un fel faptul ca vi se potriveste cu ceea ce aveti nevoie.

    Pe de alta parte, magazinul respectiv a ales intre a avea un client multumit (sigur putea sa revanda primul cablu) si a tine cu dintii de partea legala, care ii da dreptate in acest caz. Probabil ca in timp costul cu aceasta decizie va fi mult mai mare decat costul respectivului cablu.

    Asa cum ati observat acest site e dedicat proprietarilor de magazine online si celor care lucreaza in industria de comert online. Insa ne bucuram de fiecare data cand un simplu utilizator ne gaseste si il ajutam asa cum putem. Din ce ati povestit magazinul fizic respectiv are dreptate, si nu exista nicio lege care sa-l oblige sa va schimbe produsul.

    Si nu uitati, acum ca ati vazut ce inseamna sa nu poti schimba produsul cumparat, ca ati fi putut face acest lucru daca ati fi cumparat online! Nu exista niciun risc daca alegeti sa cumparati online, mai ales daca platiti la primirea coletului. Si daca ati fi platit cu cardul pe net riscul dumneavoastra ar fi fost tot ZERO. Poate ca data viitoare veti cumpara online!

  2. Va multumesc pentru raspunsuri, sint placut surprinsa sa vad ca sint persoane care se obosesc in trimiterea unui raspuns chiar daca nu sint implicati direct. Vina este a noastra pentru ca nu ne-am uitat bine la cablu si nu am stiut de ce avem nevoie, dar fiind vorba de ceva atit de nesemnificativ sa nu se deranjeze sa ti-l schimbe, (cu lege sau fara lege, me da igual) ei ca magazin puteau sa faca gestul acesta. In alte tari ai dreptul la returnare in 30, 60, ba chiar 120 de zile. Si inca ceva care ma deranjat, si vazind ca aici pe site-ul dumneavostra am primit raspunsuri, ma deranjeaza si mai tare. Reclamatiile la Domo le duce vintul. Am trimis e-mail la reclamatii, si nu sa deranjat nimeni sa raspunda.
    Pentru ce sa se deranjeze? pentru prostii de clienti?
    Asta este Rominia. Va multumesc tuturor. Va doresc o zi frumoasa.

Lasă un răspuns