Scepticismul clientului asupra calitatii produsului. Unde gresim? Ca scrie pe cutie in chineza?

Intrebare

Clientul spune ca nu e din piele naturala produsul, noi stim ca este din piele. Unde gresim ? Ca scrie pe cutie in chineza ? Ca eticheta e in engleza si chineza ? Pretul prea mic este problema scepticismului ? Pui pret mai mare, nu mai pui nimic in chineza pe langa produs, etc. Ambalajul si modul cum se prezinta produsul cand il primeste clientul credeti ca este problema ? Unii clienti au o aversiune incredibila cand vad scris chinezesc pe o cutie. Chiar daca avem foarte putini clienti la care se intampla asa: 0,5/100 clienti, vrem sa-i multumim si pe acestia.

In afara de solutiile de mai sus cu ambalarea si prezentarea coletului si prezentarea produsului pe site:
– garantia calitatii produsului din partea noastra: putem sa oferim produsul respectiv, gratuit doar clientului care a comentat la calitatea lui, in speranta in care va mai comanda de la noi daca il multumim in felul acesta.

Topic deschis 0
Contractele cu furnizorii alexionescu 4 years 4 raspunsuri 22 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. Daca oferi ceva gratuit exista o mare sansa sa nu se mai intoarca a doua oara pentru cumparaturi. La fel s-a intamplat in privinta cardurilor ING, cand ING a oferit studentilor 50 RON daca isi fac card la ING. Si-au facut card numai pt banii respectivi. :))

    Oferi un voucher cadou de 30% plus garantii suplimentare – platim de doua ori produsul daca nu e din piele. :)) Ceva asemanator!

  2. Salut Alex,

    Uite cateva detalii care te pot ajuta:

    Clientul pretinde ce pretinde in urma unei pareri pe care si-a facut si careia nu ii gaseste contra argumente destul de puternice ca sa nu o mai creada. In cazul descris de tine, te bati si cu o parere larg impamantenita: produsele chinezesti sunt de foarta proasta calitate. Chiar daca adevarul este discutabil, ramane ca este paerea generala. Cateva sfaturi care te vor ajuta sa lupti cu asta:
    – Fa-ti siteul sa arate cat mai profesional si modern (un site super bine facut, va da impresia clientilor ca “Nu se poate sa vanda astia fake-uri de vinilin”)
    – Foloseste Trustmarkuri (logourile companiilor cu care esti partener; ex: Visa, Mastercard, Fan Courier, Posta Romana, etc …) in locuri proeminente sa dea incredere clientilor
    – Foloseste “Other Customers Bought” pe pagina de produs si adauga 5-6 produse similare
    – asigura-te ca pozele sunt de foarta buna calitate si in conditii de studio (eventual editate in Photoshop pt a arata bine)
    – Pune descrieri complete cu cat mai multe detalii si parametrii tehnici ai produsului
    – Pune testimonials (daca nu ai pt fiecare produs, pune in sidebar un modul care afiseaza ultimele 10 testimonials)
    – Poti afisa stelute pentru a arata ce produse au votat altii ca fiid bune
    – Sharuieste masiv toate produsele, un numar mare de share+like pe Facebook + Twitter + Pinterest arata ca produsele au fost apreciate si de de alti clienti

    Toate acestea, chiar daca luate individual nu reprezinta mare lucru, luate ca un intreg vor da o impresie de “magazin serios” care “nu isi permite sa faca magarii”.

    Cladeste o politica de retur care sa asigure clientul ca nu ai nimic de ascuns. Sunt magazine care ofera exchange sau refund pentru 365 de zile de la data cumpararii, daca produsul nu a fost purtat. Nu zic sa faci la fel, dar ofera mai mult decat norma. As merge pe un 30 de zile de retur, fara intrebari, cu varianta de refund sau exchange (cand un client trimite un produs inapoi, il poti suna si incerac sa slavezi vanzarea de la refund prin vorba buna, prin cupon pentru o viitoare vanzare).

    In plus, pt suport – pune un numar de telefon pe site (LA CARE RASPUNDE CINEVA) + raspunde la emailuri si chat cat de repede poti + monitorizeaza constant social media pentru cereri de suport. Majoritatea magazinelor au suport inexistent, sau, cele care au, le ia zile sa raspunda si merg pe raspunsuri copy/paste pre-definite. O timp de raspuns de 2-4 ore, cu raspunsuri personalizate si disponibilitate la telefon 24/7 vor face clientii sa nu mai puna la indoiala ce scrii in descrieri, si iti vor da ocazia sa rezolvi orice problema apare inainte ca clientul sa-si manifeste nemultumirea cu altii (personal sau pe social media).

    Sper sa te ajute
    E.

  3. Singura varianta pe care o vad eu cu impact asupra clientilor: Dai frumos produsul la testat unei firme care se ocupa cu asa ceva, scanezi certificatul care releva ca produsul e din piele si il atasezi frumos printr-un link pe pagina de produs

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.