S-a lansat eMAG Ads, solutie PPC destinata vanzatorilor din marketplace
Marketplace-ul eMAG.ro anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea primei aplicatii de promovare a produselor de pe site, care este dedicata partenerilor sai: eMAG Ads. Prin intermediul acesteia, vanzatorii isi pot crea propriile campanii de promovare, crescand vizibilitatea ofertelor si vanzarile. In dezvoltarea acestei solutii de tip PPC (Pay Per Click) eMAG.ro a investit peste 1 milion de lei.
Functionalitatea eMAG Ads poate fi accesata direct din contul eMAG Marketplace, de toti sellerii inscrisi in platforma. In cativa pasi usori, acestia pot cumpara credit eMAG Ads si crea o campanie, chiar daca nu au folosit o aplicatie similara pana acum. Produsele promovate in campaniile eMAG Ads vor aparea in zone vizibile, in paginile de produs si de categorii. Sellerii aleg ce produse vor sa promoveze, decid cat vor sa liciteze pe un produs si vor plati doar in cazul in care produsele promovate vor fi accesate de catre clienti, dupa modelul cost-per-click (CPC). Intrucat vanzatorii decid produsele, bugetul si sumele licitate pe produs, eMAG Ads poate fi utilizat pentru o gama larga de obiective: cresterea vizibilitatii pe produsele existente, lansarea unui nou produs, cresterea vanzarilor, lichidari de stoc, promovarea articolelor sezoniere, etc.
„Fiecare seller isi alege strategia potrivita prin care sa isi promoveze produsele, iar eMAG Ads este un instrument care ii poate ajuta sa maximizeze numarul de click-uri, cu costuri reduse, astfel incat sa ajunga la clienti cat mai eficient si sa realizeze o conversie cat mai buna a click-urilor in vanzari. Odata cu lansarea acestei noi functionalitati, peste 2.000 de selleri vor beneficia de credit gratuit in valoare totala de 500.000 de lei pentru a testa eMAG Ads”, explica Florin Filote (Vicepresedinte eMAG Marketplace).
Leave a reply