Romanii vor comunicare constanta, ambalaj personalizat si recompense online (studiu)
TRUSTED.ro anunta, intr-un comunicat de presa, rezultatele unui studiu lung de 3 ani, in cadrul caruia s-au colectat peste 100.000 de opinii despre procesul de cumparare online, de la clientii (reali si verificati) ai magazinelor cu Marca de Incredere TRUSTED.ro. Procesul a insemnat peste 691.000 de e-mail-uri trimite clientilor, inregistrarea medie a 300 de opinii/zi, o rata de raspuns de 14,7%, un total de 18 milioane de semne si o medie de caractere/comentariu de 180 (dar au fost acordate si note neinsotite de text). Cele 75 de magazine inrolate in sistem au primit nota 10 in proportie de aproape 75%, nota 9 a fost acordata de 15% dintre clienti, iar nota 8 – de 5,6%; note sub 5 au dat doar 3,1% dintre cumparatori.
Cele 100.000 de pareri (publicate pe feedback.trusted.ro) sunt un indicator relevant al dorintelor, nemultumirilor si asteptarilor consumatorilor romani, in materie de shopping online:
- majoritatea clientilor vor sa fie informati constant despre starea comenzii lor si vor o estimare cat mai exacta a datei si orei de livrare (inclusiv in cazul in care comanda intarzie sau componenta ei se schimba, din cauza stocurilor)
- clientii pun tot mai mare accent pe ambalaj, multi dorindu-si un serviciu de ambalare personalizata (chiar si contra cost)
- cumparatorii vor sa fie recompensati in cazul in care cumpara frecvent sau comanda produse de valori mari de la un magazin online
- romanii cred ca magazinele online ar trebui sa elimine taxa de livrare total/de la anumite valori ale comenzii in sus
- cumparatorii de fashion sunt ceva mai exigenti decat clientii din alte nise si vor pagini de produs bine documentate si mai multe fotografii sugestive
Leave a reply