Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Romanii vor comunicare constanta, ambalaj personalizat si recompense online (studiu)

TRUSTED.ro anunta, intr-un comunicat de presa, rezultatele unui studiu lung de 3 ani, in cadrul caruia s-au colectat peste 100.000 de opinii despre procesul de cumparare online, de la clientii (reali si verificati) ai magazinelor cu Marca de Incredere TRUSTED.ro. Procesul a insemnat peste 691.000 de e-mail-uri trimite clientilor, inregistrarea medie a 300 de opinii/zi, o rata de raspuns de 14,7%, un total de 18 milioane de semne si o medie de caractere/comentariu de 180 (dar au fost acordate si note neinsotite de text). Cele 75 de magazine inrolate in sistem au primit nota 10 in proportie de aproape 75%, nota 9 a fost acordata de 15% dintre clienti, iar nota 8 – de 5,6%; note sub 5 au dat doar 3,1% dintre cumparatori.

Cele 100.000 de pareri (publicate pe feedback.trusted.ro) sunt un indicator relevant al dorintelor, nemultumirilor si asteptarilor consumatorilor romani, in materie de shopping online:

  • majoritatea clientilor vor sa fie informati constant despre starea comenzii lor si vor o estimare cat mai exacta a datei si orei de livrare (inclusiv in cazul in care comanda intarzie sau componenta ei se schimba, din cauza stocurilor)
  • clientii pun tot mai mare accent pe ambalaj, multi dorindu-si un serviciu de ambalare personalizata (chiar si contra cost)
  • cumparatorii vor sa fie recompensati in cazul in care cumpara frecvent sau comanda produse de valori mari de la un magazin online
  • romanii cred ca magazinele online ar trebui sa elimine taxa de livrare total/de la anumite valori ale comenzii in sus
  • cumparatorii de fashion sunt ceva mai exigenti decat clientii din alte nise si vor pagini de produs bine documentate si mai multe fotografii sugestive

Leave a reply