Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Romanii dau magazinelor online, in medie, nota 9,42 (studiu)

Trusted.ro a analizat cele 6.482 de note publice acordate de clientii verificati ale celor 67 de magazine online inscrise in cadrul sistemului „Opinii de Incredere” (feedback.trusted.ro), in perioada mai – septembrie 2018. Sistemul a inregistrat pana acum 66.000 de opinii de la clientii magazinelor atestate. Din cifrele analizate, reiese faptul ca 97% dintre clientii romani ar recomanda si altora magazinele online de la care au cumparat, iar nota medie acrodata acestora este de 9,42.

Alte cifre relevante din studiul amintit:

  • calitatea livrarii a primit nota medie 9,02
  • 76% dintre cumparatori au acordat nota 10 magazinelor carora le-au devenit clienti
  • nota 9 a fost acordata de 14%
  • nota 8 a fost acordata de 5%
  • aproape 74% dintre clienti au acordat nota 10 livrarii
  • 11% au dat nota 9 livrarii
  • 4% au dat nota 8 livrarii
  • doar 3% spun ca nu ar recomanda si altora magazinele online de unde au cumparat ceva

„Opiniile si notele acordate de clienti reali magazinelor online romanesti le ajuta pe acestea sa se adapteze constant cererii pietei, pretentiilor in crestere ale clientilor si concurentei. Nu putine au fost cazurile in care, pe baza feedback-ului primit de la utilizator, magazinele atestate au facut modificari la site sau la procesul de comanda sau au investit mai mult timp si ceva bani in imbunatatirea comunicarii cu cumparatorii”, explica George Hari Popescu (Project Manager TRUSTED.RO).

„Daca sunt intrebati in mod constant, clientii magazinelor online sunt deschisi in a aprecia serviciile de vanzare primite. Iar magazinele online care accepta ca toate opiniile clientilor lor sa devina publice nu doar ca au un grad mai ridicat de respect fata de clienti, dar inteleg ca nimeni nu este perfect, ci doar perfectibil”, a declarat Bogdan Manolea (Co-fondator TRUSTED.RO).

Raspunde la aceasta intrebare