Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cumparaturi in rate, pe shop-urile online afiliate ContentSpeed, via TBI Credit

Peste 650 de magazine online care folosesc platforma e-commerce ContentSpeed au acum un atu: pot primi creditare digitala din partea TBI Credit (parte a TBI Bank), pentru plata cumparaturilor in rate, citim pe bankingnews.ro. Clientii acestor magazine online vor putea plati astfel produsele dorite mai usor, iar imprumutul echivalent cu valoarea cosului de cumparaturi se poate acorda oricand, sistemul fiind disponibil 24/7. Acestia sunt identificati printr-un scurt apel video, toate documentele sunt semnate electronic si totul dureaza maxim 10 minute. Solutia de finantare online se implementeaza usor si rapid pe site si poate contribui la cresterea vanzarilor.

„Indiferent de unde cumpara online, consumatorii vor metode tot mai simple si accesibile de a face cumparaturile, rapid si sigur, inclusiv cu plata in rate atunci cand nu dispun de fonduri suficiente. De aceea, solutia de finantare digitala din portofoliul TBI Credit este menita sa ajute orice comerciant online, indiferent de domeniul de activitate sau de dimensiuni, sa tina pasul cu schimbarile din segmentul comertului online din Romania si sa-si creasca potentialul de vanzari prin plata in rate. Colaborarea cu ContentSpeed va consolida oferta de produse in randul magazinelor online si a consumatorilor”, transmite Kostas Tovil (Senior Vice President e-Commerce TBI Bank).

„Parteneriatul cu TBI Credit face parte din strategia ContentSpeed de a oferi posesorilor de magazine online o solutie completa. Platforma este preintegrata cu cei mai importanti furnizori de solutii de business din Romania. Misiunea noastra e sa simplificam procesul de deschidere a unui nou canal de vanzare online si sa punem la dispozitia antreprenorilor toate instrumentele necesare prin care orice business poate lua cu succes startul in domeniul comertului online sau isi poate dezvolta magazinul online deja existent”, a completat Radu Vilceanu, CEO & Founder ContentSpeed.

Raspunde la aceasta intrebare