Romania: comertul electronic se desfasoara in conditii de incredere
Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) si Asociatia Operatorilor de Curierat din Romania (AOCR) transmit, intr-un comunicat citat de agerpres.ro, ca e-commerce-ul autohton a luat masurile adecvate situatiei generate de virusul COVID-19, pentru un flux logistic si de livrare sigur pentru personal si clienti. Comerciantii online si companiile de curierat membre ale celor doua asociatii au luat urmatoarele masuri de igiena si sanatate:
- operatorii din depozite poarta masti si manusi de protectie
- depozitele si centrele logistice au fost dotate cu termometre non-contact, pentru verificarea temperaturii tuturor angajatilor
- curierii care fac livrari la domiciliu vor purta masti si manusi de protectie, acolo unde situatia o impune
- curierii au fost instruiti cum se pot proteja si cum ii pot proteja pe clienti
- a fost intensificata activitatea echipelor de curatenie din cadrul depozitelor, cu o atentie sporita acordata zonelor sociale
- spatiile de lucru si sociale din depozite si centre logistice au fost dotate cu dezinfectant pentru maini
- locker-ele (punctele de livrare de proximitate) sunt dezinfectate inainte de fiecare alimentare cu colete
- personalul din birouri responsabil cu asigurarea tehnologiei din spatele comertului electronic lucreaza de acasa
„Ca regula generala, contactul social implicat de modelul comertului electronic este redus la maximum: oamenii isi comanda de acasa produsele dorite, deci nu sunt nevoiti sa stea la nicio coada, iar ulterior au acces la produsele dorite prin intermediul unui curier care este atent monitorizat si echipat cu echipament de protectie si dezinfectant pentru maini”, a transmis Florinel Chis (Director Executiv ARMO).
Companiile membre ARMO si AOCR depun eforturi consistente pentru a-i asigura pe toti clientii care apeleaza in aceasta perioada la comertul electronic ca fac o alegere sigura, mai ales in contextul apelului general lansat de autoritati populatiei de evitare, pe cat posibil, a spatiilor publice si aglomerate. Alternativa reprezentata de comertul electronic poate reduce suplimentar riscurile pentru clienti si curieri prin evitarea platilor in numerar si utilizarea, ca alternativa, a platilor online, cu cardul, la plasarea oricarei comenzi.
Leave a reply