Retailerul Primark si-a relansat site-ul de prezentare
Primark are un nou site online de prezentare, in Marea Britanie, anunta internetretailing.net, care le permite clientilor sa verifice stocul din magazinul fizic preferat, inainte de a merge la cumparaturi acolo. Retailerul irlandez – care urmeza sa isi deschida primul magazin fizic in Bucuresti, la finalul acestui an – a transmis ca noul website reprezinta o modificare a rolului prezentei sale digitale si o recunoastere a faptului ca Internetul joaca un rol in sprijinirea comertului offline, traditional.
Primark – care este detinut de Associated British Foods (ABF) – va extinde noua versiune a website-ului si in celelalte 13 piete pe care este prezent, in urmatoarele luni. Populat cu mai multe produse decat varianta anterioara, site-ul contine mai multe poze de produs, descrieri mai detaliate, filtre navigationale si bife de disponibilitate. Acestea din urma iti arata unde gasesti produsul respectiv si unde nu: o bifa portocalie inseamna ca stocul e limitat, una verde – ca sunt destule bucati in stoc, rosu – ca nu se afla in stoc, iar gri – ca nu se afla deloc in magazinul respectiv.
Primark apeleaza la marketingul digital, oferind o experienta mai personalizata consumatorilor. Acestia pot crea un cont pe site, se pot abona la newsletter, pot crea un wishlist cu produse preferate. „Stim ca acest tip de website este ceva ce clientii nostri si-au dorit de mult timp si recunoasem ca ne-am miscat mai greu decat alti retaileri, in acest sens. Dar asta a insemnat si ca am avut ocazia de a intelege bine ce rol poate juca spatiul digital in cresterea afacerii noastre”, transmite Andrew Brothers (Chief Information Officer, Primark).
Leave a reply