Retailerul evoMAG.ro a avut vanzari de 42 de milioane €, in 2023 (+20% YoY)
Retailerul evoMAG.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a incheiat anul 2023 cu vanzari de 42 de milioane €, in crestere cu circa 20% fata de 2022. Cele mai mari vanzari s-a inregistrat in categoriile Telefoane mobile, Laptopuri, Componente si Electrocasnice.
„Ne-am concentrat, anul trecut, pe ce stim sa facem cel mai bine – pe vanzarea produselor din categoriile in care avem cea mai mare experienta. In plus, am reusit sa consolidam un departament robust, dedicat vanzarilor corporate, si am continuat sa deschidem noi canale de vanzare, prin parteneriate cu mai multe marketplace-uri, atat din Romania, cat si din afara tarii”, spune Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG), argumentand deciziile care au stat in spatele cresterii vanzarilor din 2023.
Pentru 2024, evoMAG estimeaza investitii de aproximativ 500.000 €, valoare similara cu cea de anul trecut. Cea mai mare parte a acestora va fi directionata catre eficientizarea activitatii logistice (pentru cresterea rapiditatii in livrare) si in platforma din spatele magazinului online (pentru imbunatatirea experientei de cumparare a clientilor si usurinta in utilizare). Compania ia in calcul o crestere a business-ului de 10-20%. „Avem in plan si listarea pe alte marketplace-uri din alte tari, precum Germania si Grecia”, mai spune Mihai Patrascu.
Leave a reply