Retailerii online olandezi au format o uniune – organizatia E-commerce Tarile de Jos
Saptamana trecuta, vanzatorii online din Tarile de Jos au format o organizatie a angajatorilor (E-commerce Tarile de Jos), menita sa intareasca aceasta ramura a comertului cu amanuntul si sa ajute comerciantii online sa aiba o voce in relatia cu sectorul legislativ, citim pe ecommercenews.eu.
Organizatia E-commerce Tarile de Jos va oferi o voce comuna companiilor afiliate: „Vrem sa ancoram imaginea unui sector inovator si atractiv. Colaborand impreuna, putem face sectorul e-commerce si mai puternic si putem crea mai multe locuri de munca, pe viitor. Vom promova politicile sociale benefice si vom cadea de acord asupra termenilor colectivi de angajare din companiile e-commerce”, a transmis Daan Hermes (Chairman, E-commerce Tarile de Jos).
La noua organizatie pot adera doar jucatorii care activeaza exclusiv pe piata online. Cel putin 80% dintre veniturile acestora trebuie sa provina din activitati de afaceri direccte/indirecte in domeniul comertului pe Internet. In plus, aceste companii trebuie sa aiba cel putin 100 de angajati.
In 2020, comertul online a valorat 26,6 miliarde €, in Tarile de Jos, urmand sa atinga un total de 55 de miliarde € (si 10.000 de angajati in acest sector), in 2025. In contextul in care gigantii online (ca Amazon si JD.com) intra pe piata olandeza si influenteaza elemente ca salariile din domeniul e-commerce, companiile din aceasta nisa s-au aratat interesate, de ceva timp incoace, de o astfel de uniune.
Leave a reply