Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

25 de statistici e-commerce utile de stiut in 2024


Blog.hubspot.com a strans laolalta 25 de statistici legate de comertul online, valabile in 2023 si 2024 (in intreaga lume) si menite sa ajute afacerile digitale sa inteleaga impactul social media, necesitatea comertului omnichannel, motivele care determina abandonul cosurilor de cumparaturi virtuale si nu numai.

Iata intreaga lista:

  1. Numarul mediu de produse cumparate/comanda online este de 4,95 (Statista, 2023).
  2. Rata globala de conversie in e-commerce este 1,9%. (Statista, 2023).
  3. Rata medie de abandon a cosurilor de cumparaturi virtuale este de 70,19% (Baymard, 2023).
  4. Motivul nr. 1 pentru abandonul cosurilor digitale? Costurile suplimentare, legate de taxe sau transport/livrare. Pe locul 2 se plaseaza necesitatea crearii unui cont (Forbes, 2023).
  5. Vanzarile online cu amanuntul vor depasi suma de 8 trilioane $, pana in 2027, in intreaga lume (Statista, 2023).

  6. Alimentele cumparate pe Internet vor deveni cea mai mare categorie e-commerce din SUA, pana in 2026 (eMarketer, 2024).
  7. Amazon este cea mai mare companie e-commerce din lume, cu o valoare de piata de 1,34 trilioane $ (Statista, 2023).
  8. Livrarea gratuita este principalul motiv pentru care 45% intre consumatori aleg magazinele digitale (Data Reportal, 2023).
  9. Facebook, Instagram si YouTube sunt platformele cel mai des folosite de social media marketeri pentru comert social (HubSpot, 2024).
  10. Instagram, TikTok si Facebook au cel mai mare ROI, cand vine vorba despre comertul social (HubSpot, 2024).
  11. 68% dintre marketerii social media folosesc canalele sociale pentru a creste traficul pe propriul website (HubSpot, 2024).
  12. 84% dintre marketerii social media cred ca, in 2024, consumatorii vor face mai multe achizitii direct din aplicatiile social media, decat de pe website-urile de brand si terte (HubSpot, 2024).
  13. La nivel mondial, veniturile e-commerce B2C vor atinge suma de 5,5 trilioane $, pana in 2027 (International Trade Administration, 2024).
  14. Veniturile pe piata e-commerce americana vor creste cu 475 miliarde $, in perioada 2024-2028 (Statista, 2023).
  15. Cele mai populare segmente e-commerce B2C sunt electronicele, moda si mobilierul (International Trade Administration, 2024).

  16. 19% dintre consumatori au trimis un mesaj privat departamentului de relatii cu clientii, in ultimele 3 luni , cu 45% mai mult YoY (HubSpot, 2023).
  17. In SUA, cei mai mai multi clienti e-commerce sunt adultii de 18-24 de ani (Statista, 2023).
  18. China are cel mai mare numar de consumatori care fac comert social (Statista, 2023).
  19. In tarile asiatice, veniturile totale din retail-ul online au fost de 1,7 trilioane $, in 2023 (Statista, 2023).

  20. Generatiile Z (tineri de pana la 24 de ani), Y (25-39 de ani) si X (40-54 de ani) prefera sa descopere produse in social media, in defavoarea oricaui alt canal (HubSpot, 2023).
  21. Facebook e cea mai populara aplicatie sociala de shopping, din punctul de vedere al consumatorilor, la nivel de incredere si experienta oferita (HubSpot, 2023).
  22. TikTok este platforma de shopping online in care consumatorii au cea mai putina incredere (HubSpot, 2023).
  23. 66% dintre comenzile online sunt date pe smartphone (Statista, 2023).
  24. 80% dintre consumatorii din intreaga lume intra pe website-ul unui retailer de pe smartphone, in timp ce se afla intr-un magazin fizic al acestuia (eMarketer, 2023).
  25. M-commerce-ul va reprezenta 42,9% din vanzarile online, in 2024 (eMarketer, 2022).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply