Comertul online transfrontalier a dublat volumul coletelor procesate de Packeta Romania, in 2022
Numarul de colete procesate anul acesta de Packeta Romania s-a dublat, transmite compania, intr-un comunicat de presa, pe fondul extinderii e-shop-urilor in afara tarilor de origine (si introducerii Romaniei pe lista zonelor de livrare), dar si a cresterii numarului de magazine online autohtone care au intrat pe piete noi. Sucursala locala a Packeta (compania cu cea mai mare retea de puncte pick-up din Europa Centrala si de Est) noteaza ca si livrarile transfrontaliere s-au dublat in 2022, fata de 2021, pe fondul cresterii comenzilor online, a imbunatatirii serviciilor de livrare si a extinderii acestora in noi regiuni.
„Tot mai multe magazine online romanesti au inteles ca activitatea comerciala nu se opreste la granitele geografice, iar in afara exista o piata enorma, de sute de milioane de potentiali clienti. Produsele din Romania sunt foarte apreciate in Europa, mai ales in Diaspora. Aici, Packeta faciliteaza conectarea bidirectionala a magazinelor online si a sellerilor cu clientii finali printr-un sistem logistic foarte bine pus la punct”, transmite Alexandr Jeleascov (foto, CEO Packeta Romania).
Cele mai mari vanzari din industria de curierat au fost generate, anul acesta, de comercializarea produselor din industriile de Fashion, Ingrijire personala, Infrumusetare, Cosmetica si IT&C (in special, echipamente electronice si electrocasnice). Livrarea la punctele pick-up si la lockere a fost metoda folosita de tot mai multi romani care au apreciat, mai mult ca oricand, mobilitatea si independenta privind ridicarea comenzilor in functie de propriul program. Schimbarea comportamentului consumatorilor in aceasta directie a marcat si strategia Packeta Romania din acest an care a crescut reteaua de puncte pick-up la nivelul Romaniei la peste 700 de astfel de locatii.
„In ciuda provocarilor de anul acesta, date de razboiul din Ucraina, de criza energetica, de cresterea preturilor la combustibil, de instabilitatea politica si economica si de inflatie, care au creat incertitudini in legatura cu evolutia business-ului si a industriei, am reusit sa fim in grafic din punctul de vedere al vanzarilor estimate la inceputul anului si sa atingem dublarea veniturilor”, mai spune Alexandr Jeleascov.
Leave a reply