Raspunsuri ( 2 )

  1. Raspuns la 1, 2, 3 : Depinde. Depinde de sezon, de oferta ta, de canalul de promovare, de notorietatea site-ului, etc. Sunt multe variabile. Iti sugerez sa cumperi cateva carti din afara despre e-commerce sa iti faci o idee

  2. Salut George,

    Cateva informatii pentru Fashion, US:
    1. Intre 0.7% si 1.7% in functie de canalul de promovare. Media lunara undeva in jur de 1-1.2%, dar depinde foarte mult de calitatea traficului pe care il ai.
    2. Rata de anulare a comenzilor este aproape de 0% (comenzi anulate de clienti). Rata de anulare din motive de frauda (anulari pe care le faci tu ca nu iti “plac” anumite tranzactii intre 3-7%, in functie de nisa, anotimp si tari unde faci shipping (ex: Daca accepti shipping in Bulgaria si alte cateva tari recunoscuta cu volume mari de frauda rate de anulare creste)
    3. In functie de produsele vandute poate varia intre 5-15%. Cativa parametri care influenteaza retururile:
    – calitate produse (fake vs original) si cum sunt prezentate.
    – calitatea personalului care trimite marfa (pare incredibil dar personalul neatent poate pune in pachet XL in loc de XXL cu multa usurinta).
    – marimi (EU este cam cu o masura mai jos decat US; deci un XL din EU este un L in US. Daca vinzi din EU (sau produse facute in/pentru EU) Si trimiti in US – specifica masurile si in cm/inch sa nu risti mai multe retururi
    – Politica de “Out Of stock”. Un magazin “corect” care anunta clientul cand produsul este out of stock si ii ofera alt produs sau un refund o sa aiba retururi mai putine decat un magazin “incorect” care cand produsul comandat este out-of-stock trimite marimea imediat urmatoare (ex: Clintul cumpara XL, nu mai e pe stock, depozitul trimite automat XXL in spernta ca se va potrivi).

    Sper sa te ajute.
    E.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.