Rare Beauty si app-ul Shop (Shopify) promoveaza in mod atipic un parfum nou-lansat
Brandul Rare Beauty, creat de cantareata si actrita Selena Gomez, a semnat un partneriat cu aplicatia Shop (care aduna laolalta magazinele e-commerce construite pe platforma Shopify), pentru a sustine lansarea primului parfum propriu: Rare Eau de Parfum. Modernretail.co scrie ca promovarea produsului se face intr-un mod inedit: o campanie out-of-home (OOH) care include panouri publicitare in diverse locatii din New York, ce permit trecatorilor sa simta mirosul produsului.
Panourile includ un cod QR ce poate fi scanat de doritori, pentru a solicita o mostra gratuita din Rare Eau de Parfum. Acesta miroase a caramel, fistic, vanilie, ghimbir si lemn de santal – arome care impregneaza si aceste billboarduri – care pot fi zgariate si mirosite, fix ca o pagina de revista cu o mostra parfumata pe ea. Website-ul rarebeauty.com este contruit pe platforma Shopify si va vinde parfumul si balsamurile corporale care le completeaza din data de 7 august. Cu o zi inainte, produsele vor fi disponibile in aplicatia Sehpora.
App-ul Shop a mai facut recent parteneriate cu brandurile de cosmetice si produse de infrumusetare Glossier, Summer Fridays si Fenty Beauty. Expertii spun ca astfel de idei de publicitate OOH sunt un exemplu inteligent de advertising care nu tine doar de construirea de brand awareness, pentru ca genereaza experiente intense pentru consumatori.
Leave a reply