Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Publicitatea online o va depasi pe cea clasica in 2021 (studiu)

digital ad spending 2017

Peste 3 ani, 52,1% dintre reclamele la nivel mondial vor fi unele digitale, conform studiului marca emarketer.com „Global Ad Spending: The eMarketer Forecast for 2018”. Alte cifre relevante din raport:

  • in 2018, la nivel mondial se vor cheltui 628 miliarde $ pe reclame media (cu 7,4% mai mult YoY)
  • din totalul investitiilor in domeniu, reclamele online vor reprezenta 43,5%
  • procentul ads-urilor pe Internet va ajunge la aproape 50% in 2020
  • in 2018, 67,3% din reclamele online si 29,2% din totalul reclamelor media vor fi pe mobile
  • America de Nord e cea mai mare piata din lume cand vine vorba despre ads-uri – cu 232,48 miliarde $ (cu 6,6% mai mult YoY); aici se cheltuie 37% din totalul sumei date pe reclame in intreaga lume; din totalul amintit, 48,6% vor fi platiti doar pentru reclame online (din care reclamele mobile vor reprezenta 69,9%)
  • pe locul 2, cu 33,5% din total, in regiunea Asia-Pacific se vor cheltui 210,43 miliarde $ pe ads-uri si e zona cu cea mai rapida dezvoltare (10,7%), datorita Chinei (care detine 45,5% din piata regionala de reclame)
  • pe locul 3, Europa de Vest va cheltui 104,57 miliarde $ pe reclame (cu 2,8% mai mult YoY)
  • America Latina e a patra in clasament, cu 38,04 miliarde $ (cu 8,7% mai mult YoY), dintre care 26,3% doar pe reclame online (din care reclamele mobile vor reprezenta 52,9%)
  • Africa si Orientul Mijlociu, cu 24,91 miliarde $ si o crestere de 4,8% YoY, se plaseaza pe al cincilea loc
  • pe locul 6, apare Europa Centrala si de Est – cu un total de 18,19 miliarde $ (cu 8,5% mai mult YoY), din care 41,2% se vor cheltui doar pe reclame online (din care reclamele mobile vor reprezenta 46,3%)

    reclame 2018

Raspunde la aceasta intrebare