Promovare Magazin On-Line
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Buna ,
am lansat in noiembrie un magazin on-line pe zona de food, cu mancare la oala -comanzi azi si livram maine- www. manancilacomanda.ro.am facut 2 campanii pe adwords , generate de firma de web-design , campanii pe care le-am manageriat eu si cu ajutorul celor de la google.am cu totul alta formatie , dar imi place sa invat si am deprins putin si pe zona acesta.in 14-16 saptamani de campanie am avut 38 de comezi , in valoare de cc. 9600 lei.
eu sunt convinsa ca asta e drumul , partenerul meu insa avea asteptari uriase, asa ca a cazut din pod….asteptarile lui nu sunt realiste din mai multe puncte de vedere si in primul rand dpdv logistic si uman nu am fi facut fata unei avalanse de comezi.
intrebarea mea este : ce mijloace de promovare ne recomandati in aceasta faza? da-ti-mi, va rog, daca este posibil prin prisma experientei si cateva argumente pentru a continua pe drumul apucat ca sa il urnesc pe partenerul meu. buget de promovare facem rost , dar conditiile economice sunt cum sunt si , chiar pe zona aceasta de food cifrele sunt mici.
am vizitat si o agentie ,avem o oferta de la ei , insa nu ne-a aruncat. probabil ca o vom face la un moment dat. partenerul meu este adeptul pasilor mici , pe principiul ca ” afacerea cere”….eu as plusa , sunt mai curajoasa si am mai multe incredere in mine.
astept cu maxim interes cateva randuri , multumesc , Camelia Balauta
Răspunsuri ( 2 )
Va recomand sa adjustati bine businessul, sa oferiti calitate si chiar mai mult decat promiteti. Teoretic nu va trebuie multi clienti. Va trebuie putini si constanti. Daca nu ati reusit sa aveti un pachet de clienti care comanda cel putin odata pe pe saptamana nu e normal.
Analizati publicul tinta, familiile si vedeti ce doresc ca sa comandate constant.
Banuiesc ca aveti raspunsuri la chestionare offline, online si telefonice.
Ce vreti volum de vanzari sau cativa clienti si sa aveti marja mare la vanzare?
Conteaza ce rata de conversie a avut campania online si pentru ce cuvinte cheie. Daca rata de conversie e buna si costul pe client acopera profitul unei comenzi se merita sa puneti bani la bataie pentru promovare. Asta presupunand ca il aveti un client pe viata.
Eu cred ca ar trebui sa functioneze.
Dupa ce ati adjustat cele de mai sus si nu numai sa racolati vreo 2 vedete cu prezenta online. Sa ii convingeti sa va faca un review.
Sa contorizati vizitele si randamentul acestor vizitatori/campanii.
Via ahrefs.com : 22.000 de linkuri din doar 7 domenii si doar 2 ip-uri diferite nu e tocmai ok dpv seo, mai ales cand se afla pe un site de bucatarii la comanda alaturi de link la firma de design, asigurari rca sau linkuri dintr-un site gen http://www.ww.ecitate.ro.