Probleme legale generate de un feed defect pe un magazin online

Intrebare

Buna ziua, detin un magazin online (de fapt mai multe), in data de 03.05.2016 unul dintre feeduri de la un furnizor a crapat sau mai bine zis a introdus toate preturile la 1.20 lei pentru o foarte scurta perioada de timp, in acel moment am incercat remedierea si nu am avut timp sa pun site-ul pe mentenanta iar un client care a vazut a facut mai multe comenzi cu produse dintr-o categorie si a mai spus si colegului lui de camera care la randul lui a facut si el comenzi, totalul comenzilor era mai mic decat transportul, valoarea produselor unele ajung si la 500 lei, am raspuns clientilor, care nu au facut cont, au facut comanda pe guest, ca intampinam probleme cu site-ul si baza de date si nu le putem onora comanda, in termenii si conditiile site-ului este specificat clar:

1.Comanda minima admisa pe site-ul www……………..ro este de 200 RON inclusiv TVA.
2.Societatea ……………….. srl nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc. In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia au fost introduse gresit in bazele de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, Info Market Comprest srl isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea constatata. Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu caracter informativ si nu pot genera responsabilitati contractuale.

Acum acesti “clienti” vor sa profite de situatie si ne tot trimit mailuri sa le livram marfa daca nu o sa ne reclame la ANPC si politie. La ce sa ma astept? Este vreo lege care sa ma oblige sa le trimit produsele.? avand in vedere care sunt tremenii si conditiile pe site.

Topic deschis 0
Chestiuni legale Sfetcu Paul 2 years 4 raspunsuri 25 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. nu e legal in b2c sa impui o comanda minima. in rest poti sa te judeci (pret de vanzare prea mic fata de piata si sub costul de achizitie) sau sa iti asumi pierderea.

  2. Daca pretul redus este mai mic sau egal cu 10% din pretul initial, se considera pret derizoriu si de asemenea se considera ca clientul a actionat cu rea credinta comandand. Daca nu se aplica pretul derizoriu, sunteti buni de plata, ANPC s-ar putea sa nu va poata obliga, instanta da ( vezi cazul CEL.ro)

  3. Eu sincer am patit ceva similar anul trecut cand din cauza unei neatentii am lasat prețul de la 499 la 99 la un produs, reducerea era gandită la 399, minus 100 de ron, dar am scapat o cifră. Produsul nu era unul de larg consum dar totusi am avut 3 comenzi. Am livrat la pretul de 99 ron dar am lasat clientii sa stie ca au avut putin noroc,ca am facut o eroare dar ca suntem corecti. 2 dintre ei sunt clienti fideli, care ne comanda lunar produse.Consider ca am facut un lucru bun!

    ** avem cazuri cand asfel de greseli au atras un bun numar de articole și laude pe internet – cazul emag 2014 cred

    Cred ca este corect sa -ti onorezi comanda, asa poate poti limita de acum pierderile.

  4. Salut,

    Termeni si conditiile reprezinta contractul dintre societate si consumator, daca acesta este redactat gresit.. este o problema. Clauza conform careia firma nu-si asuma raspunderea pentru pret este interpretata ca si o clauza abuziva. Sigur ca pot face plangere la ANPC.
    Ca si rezovare cred ca poti incerca sa faci o mediere/intelegere cu ei. Aceiasi eroare a existat la un momendat la Domo si Emag si ei au livrat produsele.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.