Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Platile online prin PayU au crescut cu 44%, in 2015

PayU Logo

Liderul pietei de plati online autohtone, PayU (care opereaza in 16 tari), a procesat in ultimul an tranzactii online in valoare de peste 1,2 miliarde de lei, anunta compania intr-un comunicat de presa. Suma procesata in perioada aprilie 2015 – martie 2016 este mai mare cu 44% fata de cea din aceeasi perioada a anului fiscal anterior.

Marius Costin_Country Manager PayU Romania

In plus, valoarea pietei de e-commerce din Romania a crescut cu 31% in perioada amintita, ajungand acum la 8,4 miliarde de lei. ,,Valoarea medie a cosului de cumparaturi online al romanilor a crescut cu aproximativ o treime, ajungand la peste 260 lei. Cea mai mare tranzactie in online a fost inregistrata in eTail si a atins valoarea de peste 140.000 lei”, explica declara Marius Costin (foto, Country Manager PayU Romania). Romanii prefera sa cumpere de pe Internet mai ales produse IT&C (acestea reprezinta peste 40% dintre comenzile online), urmate de produse de fashion&beauty, home&deco, produse pentru copii si carti.

89% dintre romani platesc cash, la livrare, 10% platesc cu cardul si 1% aleg alte metode de plata online (wire, iTransfer etc.). Plata de pe dispozitivele mobile se afla inca intr-un stadiu incipient: doar 3 din 10 romani care platesc cu cardul aleg sa achite comanda de pe un dispozitiv mobil. ,,Desi cei mai multi romani inca aleg sa plateasca in numerar, anul trecut, in fiecare minut, aproximativ doua persoane noi au platit cu cardul in sistemul PayU. In conditiile in care trendul este sa cumperi din ce in ce mai mult in online, este esential ca magazinele sa puna la dispozitia consumatorilor cat mai multe metode de plata, sa le ofere o experienta de cumparare facila – la un click distanta chiar – si 100% sigura”, mai spune Marius Costin.

Leave a reply