Platforma EaaS CloudCart vizeaza finantari de pana la 3 milioane €
CloudCart, platforma e-commerce-as-a-service recent lansata pe piata locala, anunta – intr-un comunicat de presa – ca planuiese extinderea cotei de piata din Europa Centrala si de Est (CEE) si atragerea a pana la 3 milioane €, intr-o runda de finantare pre-Series A. Aceasta initiativa strategica are scopul de a consolida pozitia CloudCart ca lider de piata in domeniul comertului online si de a sprijini dezvoltarea afacerilor online in regiune.
Europa Centrala si de Est este o piata de comert electronic dinamica, dar insuficient deservita: regiunea are rate de crestere a vanzarilor mai mari decat multe tari din Europa de Vest, iar valoarea totala a pietei digitale B2C din CEE depaseste 70 miliarde $ (conform Statista.com). CloudCart ofera solutii integrate de e-commerce pentru circa 1.600 de clienti, din 7 tari din regiune, gestionand tranzactii de peste 300 milioane € in 2022.
„Experienta in e-commerce de peste 18 ani ne-a ajutat sa intelegem mult bine modul in care functioneaza piata. Scopul nostru este sa cream nu doar magazine, ci afaceri online de succes. Avand in vedere cresterea accelerata a veniturilor noastre, suntem determinati sa continuam sa oferim solutii de e-commerce de inalta calitate si sa ne extindem atat prin portofoliul de clienti, cat si prin numarul de tari in care activam. Prin angajamentul nostru constant fata de inovatie si experienta dobandita, suntem pregatiti sa ne consolidam pozitia de lider pe piata CEE”, transmite Nikolay Iliev (foto, CEO si Cofondator CloudCart).
Fondurile obtinute vor fi folosite pentru accelerarea dezvoltarii si extinderii capacitatii CloudCart pe piata CEE, pentru a sprijini clientii si partenerii din fiecare zona in care activeaza compania. Prin aceasta extindere, CloudCart va permite companiilor din regiune sa-si creeze si sa-si gestioneze magazinele online fara a fi nevoie de cunostinte tehnice avansate sau investitii masive in infrastructura.
Modelul unic al companiei (e-commerce-as-a-service) presupune un ecosistem complet de solutii care ajuta comerciantii sa creasca, de la zona de marketing si vanzari, pana la administrarea afacerii. Abordarea CloudCart implica stabilirea de parteneriate strategice cu jucatori locali de incredere in etapa initiala a intrarii pe o noua piata – furnizorii de servicii de plata, companiile de livrare sau sistemele ERP. Acest model a permis companiei sa inregistreze rate de abandon mult mai mici decat jucatorii mari la nivel global, de doar 13%.
Leave a reply