Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Platforma de mobile marketing SMSO are o oferta speciala pentru Black Friday

Platforma SMSO (care ofera servicii de SMS marketing) anunta, intr-un comunicat de presa, ca desfasoara o campanie speciala in perioada 1-15 noiembrie, axata pe Black Friday. Acesta este unul dintre cele mai importante momente din an pentru companii, care au posibilitatea de a creste numarul de clienti, de a-i fideliza pe cei existenti si de a-si lichida stocurile. In aceasta perioada, SMSO propune 4 pachete cu servicii SMS, la costuri reduse: Starter (include 3.500 SMS-uri si costa 99 €), Bronze (5.500 de SMS-uri, 149 €), Silver (12.000 de SMS-uri, 324 €) si Gold (39.000 de SMS-uri, 1.045 €). Costul unui SMS este de 0,028-0,026 €. Pagina de campanie este disponibila aici.

In paralel, platforma de mobile marketing a facut o analiza apropo de cele mai bune metode prin care companiile pot folosi acest serviciu de Black Friday, in Romania. Pentru editia din acest an a evenimentului de reduceri, SMSO estimeaza o crestere fata de anul trecut a cererii pentru campanii de SMS marketing. In medie, romanii petrec aproape 4,2 ore folosind un telefon. Pandemia COVID-19 a accelerat adoptia telefonului ca dispozitiv principal, iar serviciile digitale fac constant eforturi pentru a oferi experiente mobile friendly. Un avantaj notabil pentru mobile marketing este acela ca brand-urile ajung imediat la consumatorii lor. In medie, citirea unui SMS se face in maximum 3 minute de la primirea acestuia, spre deosebire de e-mail, care poate fi citit si dupa cateva zile sau sa nu fie deschis niciodata.

Cele mai importante recomandari apropo de SMS marketing:

  • atentie la ora la care compania trimite SMS-ul
  • compania trebuie sa aiba acordul utilizatorului pentru a trimite astfel de mesaje scrise
  • informatiile transmise trebuie sa fie relevante pentru consumator
  • mesajul trebuie sa fie concis

SMS-ul este un canal de comunicare accesibil tuturor, fara a depinde de conexiunea la Internet sau instalarea unei aplicatii. Prin acest mediu, companiile comunica mai multe tipuri de mesaje, in functie de nevoile lor/ale clientilor: mesaje promotionale, remindere, activari de brand (anuntarea campaniilor), concursuri, solicitare de feedback pentru departamentul Relatii cu clientii.

In 2020, SMSO a dezvoltat in platforma si o functionalitate care ajuta la respectarea intimitatii consumatorilor. Acum, companiile au posibilitatea de a alege sa expedieze cu sau fara optiunea de ore de liniste. Odata aleasa, mesajele vor fi expediate in intervalul 9-19. In situatia in care acestea nu sunt trimise la toata baza de date pana la ora 19, expedierea continua a doua zi, incepand cu ora 9. Planul de dezvoltare al SMSO pentru anul viitor include si functionalitatea CLOUD PBX pentru servicii de voce, prin configurarea unei centrale telefonice in Cloud. Clientii vor avea la dispozitie functii de baza sau avansate (apel de urgenta, monitorizare in timp real, posibilitatea de a interveni intr-o convorbire).

Leave a reply