Piata e-commerce globala va valora 53,27 trilioane $, pana in 2032
Factorii-cheie in dezvoltarea pietei e-commerce globale (accesul din ce in ce mai mare la Internet, adoptia crescuta a smartphone-urilor si avansul tehnologic) au determinat ca valoarea acesteia sa ajunga la 14,4 trilioane $, in 2022. Si se estimeaza ca aceasta va avea o rata anuala compusa de crestere de 14%, ajungand la 53,27 trilioane $, in 2032, anunta finance.yahoo.com, citand date marca Emergen Research.
Dezvoltarea pietei e-commerce globale este restrictionata de un factor important, mai noteza raportul: riscurile de securitate. Piata este una fragmentata, care include jucatori mari si medii (responsabili de majoritatea veniturilor), ca: Amazon.com, Alibaba.com, eBay, Walmart, Flipkart.com, Pinduoduo, Mercado Libre si Lazada.
In 2022, segmentul B2C a fost responsabil de o felie mare din veniturile e-commerce, majoritatea afacerilor din domeniu fiind unele care vand direct consumatorilor. Acelasi lucru este valabil si in cazul segmentului mobil (dispozitivele mobile sunt portabile si permit consumatorilor sa cumpere pe Internet oricand si de oriunde) si al zonei Asia-Pacific (zona in care sunt luate numeroase initiative strategice de dezvoltare).
Leave a reply